קריאות תיקון: כ-2,000 שברולט, 250 קרייזלר
יבואניות הרכב מזמינות מספר דגמים למוסכים המורשים לצורך תיקונים יזומים שונים. הפירוט לפניכם
קבוצת סמל"ת תזמין למוסך כ-250 מכוניות קרייזלר כדי לבצע בהן שלושה ריקולים שונים. הראשון מתייחס ל-220 מכוניות מדגם 300 שיוצרו בין השנים 2005-2012. אלה יוזמנו למוסך לצורך החלפת כרית אוויר בצד הנוסע בשל ליקוי במערכת הניפוח, העלולה לגרום לכשל בפתיחתה בזמן תאונה. זמן התיקון עומד על שעתיים.
בקריאת תיקון נוספת יוזמנו 19 בעלי דודג' ג'רני מודל 2009-2010, לצורך החלפת רתמות החיווט החשמלי של הדלתות הקדמיות (נהג ונוסע) עקב חשש לשבר. זמן התיקון עומד על כשעה וחצי. ריקול נוסף של המותג האמריקאי מתייחס ל-16 טנדרים מדגם ראם 3500 שיוזמנו לחיזוק בורג מוט הקישור, העלול לגרום לאובדן שליטה בהיגוי ובשל כך לתאונה. משך התיקון עומד על כחצי שעה.
קריאה רביעית לתיקון תשלח ל-18 בעלי ג'יפ ליברטי-צ'ירוקי משנת הייצור 2002-2006 שיוזמנו למוסך לצורך החלפת מסבים כדוריים תחתונים במתלה הקדמי. לדברי היצרנית, קיים חשש כי חדירת מים עלולה לגרום לקורוזיה ולניתוק החיבור. משך התיקון עומד על שעה וחצי.
UMI, יבואנית שברולט, תזמן למוסך 1,972 בעלי סוואנה משנות הייצור 2014-2016 לצורך החלפת מתג פתיחת החלון החשמלי בצד הנהג, עקב חשש לקורוזיה העלולה לגרום לתפקוד לקוי. זמן התיקון עומד על כחצי שעה.
בקריאה נוספת לתיקון מעורבת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל. זו תזמין למוסך 19 בעלי ML, GL, GLS ו-GLE קופה שיוצרו בין השנים 2012-2016 לצורך החלפת מדידי השמן של מערכת המוטות המייצבים ההידראוליים (Active Curve System) מלפנים ומאחור. החשש: במקרים מסוימים עלולה הקצפת שמן מהמדיד לפגוע בחלקי מערכת הפליטה החמים ולגרום כך לשריפה.
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.
קרייזלר 300 שנת 2008