ב.מ.וו מבטיחה: "סדרה 3 תהיה דינמית מאי פעם"
היצרנית מבטיחה כי סדרה 3 החדשה תהיה קלה יותר, דינמית יותר, עם מערך מיתלים מתקדם ודיפרנציאל מוגבל החלקה. יש למה לצפות
ב.מ.וו חושפת פרטים ראשונים על סדרה 3 החדשה,
שעברה לאחרונה ניסויי נהיגה במסלול הנורבורגרינג, עליהם דיווחנו לכם לפני כחודשיים. הדור השביעי של הדגם הנמכר ביותר של היצרנית יערוך את הופעת הבכורה בתערוכת פריז שתתקיים בחודש אוקטובר הקרוב ולדברי היבואנית, דלק מוטורס, היא צפויה לנחות כאן במחצית הראשונה של 2019.
סדרה 3 החדשה - שם קוד G20 - תתבסס על פלטפורמת CLAR המשותפת לסדרה 5 העדכנית. עם שימוש נרחב באלומיניום, מגנזיום ופלדה בחוזק מתיחה גבוה, על-מנת לאפשר קשיחות גבוהה יותר והפחתת משקל של עד 55 ק"ג בהתאם לגרסה. לדברי היצרנית, מרכז הכובד הונמך במעט תוך שמירה על חלוקת משקל מאוזנת בין הצירים.
יחידות ההנעה צפויות לעבור בירושה מסדרה 3 היוצאת, עם מנועי טורבו בנזין ודיזל. החל בשלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ועד שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר. הם ישודכו לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית או שישה הילוכים ידנית במנועים הקטנים, והנעה אחורית או כפולה-קבועה כאופציה. לדברי היצרנית, מנוע הארבעה צילינדרים שנמצא במרכז ההיצע יהיה החזק ביותר מסוגו אי פעם בדגמי החברה. כלומר מעט יותר מ-252 כ"ס שמציע מנוע זה בדגמים הנוכחיים.מערך המיתלים של סדרה 3 יציע באופן תקני בולמי זעזועים בעלי קשיחות משתנה בהתאם למיקום הבוכנה. בולמים אלו אמורים לאפשר רכות יחסית במהירות נמוכה ועומס קל, וקשיחות גבוהה יותר תחת עומס גבוה כמו למשל פניות במהירות גבוהה. ביצרנית טוענים כי מדובר בסוג של פשרה הכרחית, שכן רבים מהלקוחות בוחרים באופציית חישוקים גדולים ואופנתיים, ומוותרים על בולמי זעזועים אדפטיביים (שימשיכו להיות אופציה בדגם החדש) כדי לחסוך בהוצאות. במילים אחרות, מעדיפים מראה אגרסיבי ומוותרים על נוחות הנפגמת עקב חתך צמיג נמוך.
ב.מ.וו סדרה 3