קאדילק אסקלייד בישראל - החל מ-700 אלף שקל
שני עשורים לאחר שהושק לראשונה, רכב הפנאי-שטח הגדול של קאדילק נוחת סוף כל סוף בישראל. האסקלייד יוצע כאן בגרסה מרכב רגילה ו-ESV ארוך, ויגיע מצוייד ברשימת אבזור ארוכה
UMI יבואנית קאדילק, משיקה בישראל את האסקלייד,
רכב הפנאי-שטח הגדול של היצרנית, שיתמודד מול מתחרים כמו מרצדס GLS
וב.מ.וו X7
העתידי. תג המחיר מתחיל ב-700 אלף שקל לגרסה הרגילה ו-770 אלף שקל ל-ESV ארוך.
אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור), וכן התראה על שכחת ילדים במושב האחורי. יש גם מערכת חנייה אוטומטית למתקשים בתמרון זה.
האסקלייד מתבסס על שלדת סולם ותצורת מיתלים נפרדים מלפנים, וסרן חי מאחור, תצורה עליה מבוססים גם שברולט טאהו ו-GMC יוקון. מנוע V8 בנזין אטמוספרי בנפח 6.2 ליטר, מפיק 420 כ"ס ומצוייד במערכת הזרקת דלק, המנתקת ארבעה מזרקים בעומס נמוך על מנת לצמצם את הצריכה.
תיבת ההילוכים מונה שמונה יחסים, לעומת עשרה בדגם העדכני שמשווק בארה"ב. תיבת ההעברה מאפשרת ארבעה מצבים: הנעה אחורית, כפולה אוטומטית המעבירה את הכוח לפנים לפי דרישה, כפולה בחלוקה שווה לפנים-אחור, והילוך כוח. יש גם נעילת דיפרנציאל אחורית הפועלת אוטומטית.
האסקלייד ישווק כאן בשתי גרסאות מרכב - רגילה (עם 294.5 ס"מ של בסיס גלגלים) שתהיה הפופולרית בהיצע, ו-ESV בעל בסיס גלגלים סופר-ארוך (330 ס"מ). בשתי הגרסאות יש מקום לשמונה נוסעים, או שבעה עם צמד "מושבי קפטן" בשורת המושבים האמצעית. כאשר כל המושבים בשימוש, תא המטען מציע 430 ליטר בגרסה הרגילה ו-1,113 ליטר ב-ESV.
אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור), וכן התראה על שכחת ילדים במושב האחורי. יש גם מערכת חנייה אוטומטית למתקשים בתמרון זה.
קאדילק אסקלייד