קעקוע של 37 מיליון דולר
וגם: העפיצות של ברונפמן, מבית האח לקמפיין, זמרת קובנית בסקצ'רס, 4 סמנכ"ליות ומנכ"ל אחד. רכילות עסקית
מקעקע את החברה
נדב שובל, מנכ"ל ומייסד חברת ההייטק Spot.IM, החליט לציין את יום הולדתו ה-28 בדרך שתוכיח את הלויאליות שלו לחברה, וקעקע את לוגו החברה על רגלו. ולמה? כי Spot.IM, סטארטאפ מפתח רובד חברתי, שניתן להתקנה באתרי חדשות ותוכן, נוסד רק לפני 6 שנים, ועד היום כבר גייס סכום השקעות בשווי כולל של 37 מיליון דולרים.
שובל, בנה של השחקנית רובי פורת שובל, שמתגורר בניו יורק ומחזיק במשרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון, הסביר כי "אני רוצה להחזיר לרשת את היופי שבאינטרנט הפתוח. להוציא את הקהילות מניהול של אלגוריתמים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק שמטרתם לייצר רווח, ולהחזיר את הכוח לגולשים וליצרני התוכן. הקעקוע משקף את האמון שלי בחברה, הייתי מעורב בתהליך עיצובו ואני מחובר אליו". אפשר להבין.
קשיים ורווחים
הדוגמנית מריה דומרק נבחרה לפרזנטורית של רשת נעלי TOGO ותצטלם לקמפיין שעלותו כחצי מיליון שקלים. המנכ"ל, מאיר נג'יבי, וסמנכ"לית השיווק, איילת עוז, ממתינים בסבלנות שדומרק תצא מבית ה"אח הגדול" בו היא משתתפת, וממנו היא משתפת את כל העולם בסיפור חייה הקשה. אגב, היא תקבל סכום כסף לא מבוטל מהקמפיין.
עומרי הרוש - ממשרד האוצר לחברת ייעוץ
עומרי הרוש, יועץ התקשורת של שר האוצר משה כחלון ב-3.5 השנים האחרונות, ימונה למנכ"ל משותף בחברת הייעוץ האסטרטגי IM BBDO לצידו של אורן אריאלי. טרם כניסתו למשרד האוצר שימש הרוש דובר הקמפיין של כחלון. הרוש (34) בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות באחריות תאגידית בניהול, ייכנס לתפקידו ב-1 באוקטובר הקרוב. עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם, אמר כי "הרוש ואריאלי יובילו את IM BBDO למתן פתרונות חדשניים ויצירתיים ללקוחותינו בכל תחומי הייעוץ והעשייה התקשורתית והשיווקית".
הנפש של פלורנסיה
התחרות השנתית של ארגון "נפש יהודי" התקיימה בירושלים בהשתתפות אנשי עסקים מחו"ל ומנכ"ל הארגון - אליהו אילני. בין הזוכים במלגות: פלורנסיה פוסטילניקוף, מנהלת תיירות פנים ברשת בתי המלון קראון פלזה ישראל, שתעזוב לתקופת מה את הפלזה בישראל לטובת שליחות ייצוגית במרכזי קהילות יהודיות באירופה. ותחזור. שווי הפרס: כ- 15,000 שקלים.
ברונפמן משקיע ביקב
לא ברור כמה השקיע מת'יו ברונפמן, מבעלי איקאה, בבקבוקי היין שרכש מיקב אלכסנדר, אבל ללא ספק לקח חלק בלתי מבוטל ברכישה הכוללת, שעמדה על 10,000 שקלים. ברונפמן קפץ לביקור ביקב עם צוות ההנהלה לבית יצחק, שם נמצא היקב, ושמע את הסיפור שמאחורי הבקבוקים מיורם שלום, על מנת להכיר מקרוב סיפור הצלחה של יין ישראלי מאחוריו עומד יורם שלום, שהעניק ליקב את שמו של אביו אלכסנדר שלום ז"ל, ממנו קיבל, לדבריו, את האהבה ליין. העיקר העפיצות.
הלב עם דנקנר
קפה רולדין ראש פינה: הפרלמנט הצפוני התכנס בבוקרו של אחד הימים. בני בן מובחר, ראש המועצה המקומית מבואות החרמון, מתוח לקראת יום הדין של נוחי דנקנר, חברו משכבר הימים, משתף את הנוכחים בסיפור התקף הלב שעבר, ומדגיש כמה דנקנר סייע לו באותה תקופה. העיקר הבריאות.
סקצ'רס קובני
במנהטן ביץ' בקליפורניה הכריזה סקצ'רס על שיתוף פעולה עם הזמרת הקובנית קמילה קביו לקמפיין בינלאומי לקולקציית הנשים. הפרזנטורים הנוכחים של סקצ'רס כוללים את הזמרת מייגן טריינור, השחקן רוב לאו, השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, ומעולם הספורט בין היתר את דיוויד אורטיז והאווי לונג. מחזור המכירות העולמי של סקצ'רס עומד על כ-3 מיליארד דולרים.
קלע בול
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אירח את עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, במרכז הסחר המקוון של הדואר במודיעין. לין קיבל את ה"בול שלי": גיליון הכולל 12 בולים אמיתיים, בהם מופיעות תמונותיהם, וגם עדכון, שלקראת חגי תשרי צופה דואר ישראל גידול של כ-10% בכמות החבילות וכ-30% במשקלן. המדור רק תוהה עם החבילות יגיעו ליעדן בזמן.
הדגל נודד
אפי רוזנהויז, יו"ר דירקטוריון קבוצת גולף, ורביב ברוקמאייר המנכ"ל, השיקו את חנות הדגל החדשה של Golf & Co בבני ברק, שתחליף את המתחם המיתולוגי בהדר יוסף. בחנות החדשה הושקעו כ-6 מיליון שקלים.
המנכ"ל והסמנכ"ליות
הוצגה שדרת הנהלה נשית בספקטרוניקס-אמרסון בשדרות: מאיה מימון-מרום התמנתה לסמנכ"לית משאבי האנוש, אורית טסלר-לוי סמנכ"לית כספים, רנית תירוש סמנכ"לית תפעול, וסיגלית פאונטן סמנכ"לית ההנדסה, איכות ובטיחות. אפשר להרגיע במעט את השמחה: המנכ"ל הוא גבר: טל לאופר. מתוך 170 המועסקים 50% מאזור עוטף עזה, 80% מהם מהדרום, ו- 41% נשים.
ארבל מגלף
יורם ארבל היה בין הנוכחים בהשקת אולם התצוגה של חברת סימולטורי הגולף הקוריאנית GOLFZON בארנה בהרצליה. הוא הפגין כישורים וירטואליים בפני חן תורג'מן, המנכ"לית.
מינוי: חמוש במשקפיים
נעם סיון, 46, מונה למנכ"ל חברת Luxottica ישראל, חברת הבת של Luxottica העולמית, חברת משקפי יוקרה וספורט. לפני מינויו שימש סמנכ"ל חטיבת הסחר ב-Nespresso ישראל, ועוד לפני כן מנהל הפעילות הבין לאומית של קסטרו.
בקצר...
רשת האופנה TNT תעבור מתיחת פנים, לה יהיה אחראי איש העסקים עלי חיאדרה, שרכש אותה באפריל 2018, וישקיע בתהליך המיתוג מחדש כ-4 מיליון שקלים.