ה"טלוויזיה" של פייסבוק כבר זמינה לכולם
פלטפורמת הווידאו של הרשת החברתית הפופולרית, פייסבוק Watch, שהושקה לפני שנה - מגיעה עכשיו אל כלל המשתמשים. כך צופים בה
על האג'נדה של פייסבוק בכל הנוגע לתכנים מבוססי וידאו - כבר לא צריך להכביר מילים: הרשת החברתית מקדמת בשנים האחרונות את הווידאו כמדיה מועדפת, גם על המשתמשים וגם עבור המפרסמים. סרטוני וידאו ולייב הם העתיד של הרשת החברתית, כפי שהעיד המנכ"ל והמייסד מארק צוקרברג בעבר. בשנה שעברה הושקה פלטפורמה המאגדת תכני וידאו על גבי פייסבוק - מעין "טלוויזיה" של הרשת החברתית, תחת הכותרת פייבוק Watch. עכשיו, הפלטפורמה הזו זמינה לכלל המשתמשים, על גבי מכשירים ומערכות הפעלה שונות.
בהודעה רשמית מטעם הרשת החברתית נמסר כי מדי חודש, למעלה מ-50 מיליון משתמשים בארצות-הברית צופים בסרטונים בפייסבוק Wacth במשך דקה אחת לפחות. הפלטפורמה בעצם מאגדת סרטונים שהועלו על ידי עמודים וחברים שאנחנו עוקבים אחריהם, אולם פייסבוק עובדת גם על תכנים מקוריים, משדרת סדרות רשת מקוריות ואירועי ספורט.
פלטפורמת פייסבוק Watch מאפשרת לקבל את כל תכני הווידאו במקום אחד, ואף לשמור סרטונים לצפייה במועד מאוחר יותר. בהמשך, מבטיחים בפייסבוק, יהיו עוד ועוד תכנים זמינים לצפייה, לצד "מסיבות צפייה" - בהן משתמשים יוכלו לצפות "ביחד" - כל אחד מהמכשיר שלו, ולהגיב אחד לשני על התוכן.
הפלטפורמה כבר זמינה עבור אנדרואיד ו-iOS, גם ב-Apple TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire TV, Android tv, Xbox One, ו-Oculus TV. כדי להגיע אליה, יש לפתוח את תפריט קיצורי הדרך באפליקציית פייסבוק, וללחוץ על Watch.
פייסבוק Watch מצטרפת אל פלטפורמת הווידאו של אינסטגרם, שהושקה לפני כחודשיים תחת הכותרת IGTV. ב"טלוויזיה" של אינסטגרם מקבלים סרטוני לייב, תכנים מקוריים ואירועים מצולמים באורך של עד שעה.