שתף קטע נבחר

נמשכת התקלה בפלאפון

מהחברה נמסר כי במהלך הלילה הושלמו העבודות לטיפול במנויים שנפגעו אתמול, אך עדיין ישנם שיבושים. מנכ"ל החברה הודיע שיינתן פיצוי ללקוחות, אך לא פירט באיזה פיצוי מדובר

התקלה בפלאפון נמשכת: החברה מסרה הבוקר (ב') כי במהלך הלילה "הושלמו העבודות לטיפול במנויים שחוו אתמול שיבושים בשירות. לצד זאת, בחברה ממשיכים לנטר את הרשת ולטפל במקרים נקודתיים של חוסר זמינות".

 

לקוחות החברה (ולקוחות רמי לוי תקשורת) החלו לחוות שיבושים בהוצאה ובקבלה של שיחות אתמול בשעה 11:00, כאשר גם האינטרנט הסלולרי הושבת.

 

שוב תקלה בפלאפון: לקוחות לא יכולים לקבל ולהוציא שיחות

התקלה בפלאפון נמשכת. המנכ"ל מתנצל: "נפצה"

 

פלאפון  (צילום: ניב קלדרון)
(צילום: ניב קלדרון)

 

"אירוע מסוג זה מחייב פיצוי"

אמש כבר הבטיחו בחברה פיצוי ללקוחות, אולי כדי להימנע מתביעה ייצוגית. בחברה טוענים כי 20% מהלקוחות נפגעו מהתקלה. לפלאפון 2.41 מיליון מנויים, כך שמדובר במאות אלפי לקוחות שנפגעו. מנכ"ל החברה, רן גוראון, הגיב אתמול לראשונה לתקלה ואמר כי "ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי, עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות ובחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול". הוא אף הדגיש כי "ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום".

  

פלאפון עדכנה, כי לאחר מספר שעות של עבודה מאומצת אותר את מקור התקלה, ונטען כי "ישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. אנו מבקשים מלקוחות החברה שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, פעולה שיכולה לזרז את החזרת השירות למנוי".

 

השיבושים שפגעו בשגרת יומם של לקוחות פלאפון החלו בסביבות השעה 11:00. התקלה אירעה לאחר שביום חמישי האחרון חלק מלקוחות החברה לא יכלו להוציא ולקבל שיחות, וגם לא להשתמש בשירותי האינטרנט במשך שעות ארוכות. גם בתקלה זו גולשים לא יכלו להשתמש בטלפון ולא באינטרנט הסלולרי. התקלה פגעה בקווי טלפון המתחילים בספרות 6 ו-7, אך השפיעה על לקוחות רבים נוספים משום שנוצר עומס ברשת.

  

עוד בערוץ הכלכלה: האם הטורקים יחרימו את האייפון?    (צילום: אלי סגל)

עוד בערוץ הכלכלה: האם הטורקים יחרימו את האייפון?    (צילום: אלי סגל)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עובדת בי"ס: "לא הייתי זמינה להורים והייתי בלחץ גדול"

התקלה פגעה בלקוחות דווקא ביום הראשון ללימודים. אחת האמהות, עינת, אמרה ל-ynet שהגננת ניסתה להשיג אותה בטלפון ולא היתה תשובה. "הילדה שלי היתה אמורה לצאת מהגן ב-12:00 אבל רצו שאקח אותה מוקדם יותר כי היא היתה נסערת מהיום הראשון בגן. לא עניתי. אני נקרעת מבפנים על כך שלא הייתי זמינה עבור הילדה שלי. ואחרי זה התקלה עוד נמשכת יום שלם. לא יאומן ממש ועצב גדול".

 

דנה, אם לשלושה ילדים, סיפרה ל-ynet שזו כבר הפעם השנייה שהיא נפגעת מהתקלה. "גם בחמישי שעבר נתקעתי בלי טלפון וגם עכשיו. שולחת וואטסאפים והם לא מגיעים. לא היתה לי שום תקשורת עם מערכות החינוך היום, לא הצלחתי לתקשר עם אנשים שעובדים מולי. חברה היתה אמורה לאסוף את ילדי מבית הספר ולא יכלה ליצור איתי קשר ולתאם, וכל זה קורה דווקא ביום הראשון ללימודים. פשוט לתלוש שיערות".

 

לקוחה בשם רים מעכו סיפרה ל-ynet שהיא מנהלת אדמיניסטרטיבית במוסד חינוכי והתקלה שיבשה מאוד את יום העבודה שלה. "עבר עלי יום קשה. היום היה היום הראשון לבית הספר. קיבלתי פניות מההורים, מהמועצה. תלמידים לא הצליחו לדבר איתי וחשבו שאני לא עונה ומזלזלת. הבהרתי לכולם דרך המייל, דרך האינטרנט האלחוטי - שזו פשוט תקלה. זו היתה עוגמת נפש גדולה ונכנסתי ללחץ גדול שאני לא יכולה לעמוד בציפיות של ההורים ולא בציפיות של תלמידים. אני מקווה שיפצו".

 

אדם סיפר ל-ynet שהתקלה הרסה את יום העסקים שלו. "אני עובד בנדל"ן והנייד שלי זה המשרד שלי. יש לי הרבה מאוד קווים בפלאפון ואני מתכוון לנייד את כולם, כי העובדים שלי לא עבדו היום. לקוחות לא הצליחו להשיג אותי ואיבדתי עסקאות בעשרות אלפי שקלים. אני מתכוון לתבוע את פלאפון".

 

גם נדב, עו"ד, טוען שאיבד לקוחות. "לקוחות מאוד גדולים של המשרד לא הצליחו להשיג את אנשי הקשר שלהם במשרד, כי המזכירות לא יכלו להעביר שיחות למי שלא היה במשרד ואיבדנו עבודה. אני מצפה מפלאפון לשפות אותי על עוגמת הנפש הזאת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים