שתף קטע נבחר

פלאפון מוסיפה חלופות לפיצוי ללקוחות בעקבות שרשרת התקלות

אחרי שרשרת התקלות שהביאה את פלאפון לשנמך את הרשת, חברת הסלולר מוסיפה שני פיצויים, לפיצוי גלישה ללא הגבלה עליו כבר הכריזה: חבילת גלישה חינם של 2 גיגה לנוסעים לחו"ל ו-100 שקל לרכישת מוצרים ואביזרים ברשת חנויות פלאפון. למרות שהלקוחות סבלו מ-4 תקלות מדובר בחלופות כך שעל הלקוח לבחור פיצוי אחד בלבד

פלאפון מוסיפה חלופות פיצוי לכלל לקוחותיה, בעקבות התקלות שאירעו ברשת הסלולרית שלה בחודש האחרון. לקוחות פלאפון יוכלו לבחור בין 3 סוגי פיצוי, אליהם יוכלו "להירשם" באתר האינטרנט של החברה, או באפליקציה, או בשירות הטלפוני, לפי האפשרויות הבאות:

 

1. גלישה ללא הגבלה בישראל - הפיצוי שהחברה כבר הכריזה עליו אחרי שתי התקלות הראשונות. נקודת התורפה: לא מדובר בשירות ייחודי שעלותו גבוהה. חברות אחרות מוכרות חבילות עם גלישה של עשרות מגה בפחות מ-50 שקל.

 

לכתבות נוספות על התקלות בפלאפון:

מנכ"ל פלאפון: "נחזור למערכת הקודמת כדי לייצב את הרשת"

פעם רביעית תוך שבועיים: תקלה בפלאפון

גם בחג: תקלה שלישית אירעה בפלאפון תוך שבועיים

 

2. חבילת גלישה בחו"ל בנפח של 2 גיגה - מדובר בשירות נחשק אבל הוא ניתן ללקוחות רגע לפני שהחגים מסתיימים. עם זאת הוא רלוונטי למי שטס בימים אלה.

 

3. 100 שקל לרכישה ברשת חנויות פלאפון ללא התניות, כולל כפל מבצעים, כולל כפל הטבות. זה סכום שאפשר לקנות בו אביזר איכותי, אבל שימו לב, שהחברה בעצם מקדמת את רשת החנויות שלה ב"פיצוי" זה, בעוד שיתכן שבחנויות פרטיות, ובטח בייבוא ישיר מסין, אפשר למצוא פריטים מהעולם הסלולרי במחירים נמוכים יותר (כלומר, אביזר שעולה 100 שקל בפלאפון - אם יש כזה שעולה כך בדיוק - עשוי להימכר במחיר נמוך במקום אחר כך שלא באמת חסכתם 100 שקל. בנוסף, רוב האביזרים עולים יותר או פחות כך שיתכן שבהכרח תצטרכו להוציא שם כסף או לא לממש את מלוא הפיצוי).

 

 

פלאפון (צילום: מירב קריסטל)
(צילום: מירב קריסטל)

עוד נקודת תורפה באופן הפיצוי היא, שלקוחות החברה סבלו מ-4 תקלות בארבעה מועדים שונים, מדוע לתת להם 3 חלופות לפיצוי ולא 3 הטבות מצטברות? למה הם צריכים לבחור בין פיצוי זה או אחר ולא פשוט לקבל את שלושתם? ואם היו 4 תקלות למה לא 4 הטבות?

 

נקודת תורפה נוספת: לפיצויים האלה יש תאריך תפוגה. כפי שהחברה מסרה: "שובר הרכישה ברשת חנויות פלאפון ניתן למימוש החל מ-3 באוקטובר (על מנת להיערך עם מלאים בכל החנויות והדוכנים) עד 31 באוקטובר". כלומר מי שלא יזכור לממש, יפספס את הפיצוי שבהחלט מגיע לו.

 

 

מנכ"ל החברה: "נגרמה פגיעה בחווית השירות"

 "אנו מודים ללקוחותינו על האמון והתמיכה במהלך האירועים האחרונים ועבורם נמשיך לקדם, לחדש ולשדרג את תשתיות ומערכי החברה", מסר מנכ"ל פלאפון רן גוראון בהודעה לעיתונות.

 

למי שהצליח לפספס - התקלה בפלאפון    (צילום: אלי סגל)

למי שהצליח לפספס - התקלה בפלאפון    (צילום: אלי סגל)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

"באירוע הנוכחי החברה ביקשה לשדרג את הרשת, אך לצערנו נגרמה פגיעה בחוויית השירות בקרב חלק מהלקוחות ועל כך אנו מתנצלים", הוסיף. "הלקוחות תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות לכן אנו מעניקים הטבה משמעותית והולמת לבחירתם".

 

החברה הודיעה כי תעדכן אודות הפיצויים בשליחת מסרונים אישיים, דואר אלקטרוני, פרסום ברשתות החברתיות, בהפעלת הודעות במערכת לניתוב שיחות במוקדי השירות הטלפוניים ובערוצים נוספים העומדים לרשותה.

 

התקלות בפלאפון החלו בסוף אוגוסט-תחילת ספטמבר ופגעו בכמעט חצי מיליון מנויים, שלא יכלו לקבל ולהוציא שיחות והודעות ולא יכלו להשתמש באינטרנט הסלולרי.

 

הסיבה לתקלות היתה שדרוג רכיב ה-hlr על ידי חברת HPE העולמית. בעקבות שרשרת התקלות, החברה החזירה את הרשת למערכת הקודמת כדי להימנע מתקלות נוספות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים