פיז'ו מציגה: 508 ו-3008 היברידיים
יצרנית הרכב הצרפתית מציגה גרסאות היברידיות נטענות ל-3008 ול-508. השיווק באירופה יחל כבר בשנה הבאה, בעוד אלינו הם יגיעו רק ב-2020
ה-508 עושה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר (180 כ"ס) ומנוע חשמלי (110 כ"ס). התפוקה משולבת עומדת על 225 כ"ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 11.8 kWh מאפשרים טווח נסיעה של 40 ק"מ למהירות של עד 135 קמ"ש ללא שימוש במנוע הבנזין. לדברי פיז'ו הסוללות הממוקמות ברצפה לא פוגעת בנפח תא המטען שנותר זהה לגרסאות הרגילות – 487 ליטר ל-508 ו-530 ליטר ל-508SW (סטיישן).
יחידת ההנעה של ה-3008 מתבססת על אותו מנוע בנזין, אך בהספק גבוה יותר (200 כ"ס) ועל מנוע חשמלי (נוסף לקדמי) הממוקם מאחור ומחובר לגלגלים האחוריים – מה שמאפשר הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 300 כ"ס ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות. קיבולת המצברים גדולה יותר (13.2 kWh) מה שמאפשר טווח נסיעה חשמלי מעט גדול יותר של 50 ק"מ.
בשני הדגמים טעינת המצברים תארך בין שעה ו-45 דקות באמצעות עמדה מנוהלת ועד 7 שעות באמצעות שקע חשמל ביתי. יחידת ההנעה כוללת שלושה מצבי נהיגה - חשמלי מלא, היברידי (המשלב בין המנועים לפי דרישה) וספורט. ה-3008 מצוייד גם במצב 4WD המפעיל באופן קבוע את המנוע החשמלי האחורי לתנאי דרך חלקים.