שתף קטע נבחר
 

פיז'ו מציגה: 508 ו-3008 היברידיים

יצרנית הרכב הצרפתית מציגה גרסאות היברידיות נטענות ל-3008 ול-508. השיווק באירופה יחל כבר בשנה הבאה, בעוד אלינו הם יגיעו רק ב-2020

פיז'ו חושפת גרסאות היברידיות נטענות ל-3008 ול-508 כחלק מתוכנית הקונצרן להציע גרסאות בעלות יחידות הנעה חשמליות או היברידיות בכל דגם. השיווק באירופה יחל באמצע השנה, אבל לובינסקי היבואנית מסרה כי אלינו הם יגיעו רק במהלך 2020.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-508 עושה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר (180 כ"ס) ומנוע חשמלי (110 כ"ס). התפוקה משולבת עומדת על 225 כ"ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 11.8 kWh מאפשרים טווח נסיעה של 40 ק"מ למהירות של עד 135 קמ"ש ללא שימוש במנוע הבנזין. לדברי פיז'ו הסוללות הממוקמות ברצפה לא פוגעת בנפח תא המטען שנותר זהה לגרסאות הרגילות – 487 ליטר ל-508 ו-530 ליטר ל-508SW (סטיישן).

פיז'ו 508 3008 PHEV ()

יחידת ההנעה של ה-3008 מתבססת על אותו מנוע בנזין, אך בהספק גבוה יותר (200 כ"ס) ועל מנוע חשמלי (נוסף לקדמי) הממוקם מאחור ומחובר לגלגלים האחוריים – מה שמאפשר הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 300 כ"ס ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות. קיבולת המצברים גדולה יותר (13.2 kWh) מה שמאפשר טווח נסיעה חשמלי מעט גדול יותר של 50 ק"מ.

 

פיז'ו 508 PHEV ()

בשני הדגמים טעינת המצברים תארך בין שעה ו-45 דקות באמצעות עמדה מנוהלת ועד 7 שעות באמצעות שקע חשמל ביתי. יחידת ההנעה כוללת שלושה מצבי נהיגה - חשמלי מלא, היברידי (המשלב בין המנועים לפי דרישה) וספורט. ה-3008 מצוייד גם במצב 4WD המפעיל באופן קבוע את המנוע החשמלי האחורי לתנאי דרך חלקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים