יונדאי מציגה i30N פאסטבק
יונדאי חושפת את דגם שלישי בחטיבת הביצועים הצעירה שלה - ה-i30N פאסטבק. היא תציע ביצועים זהים להאצ'בק חמש דלתות, אבל תא מטען גדול יותר
יונדאי חושפת את ה-i30N פאסטבק,
גרסה ספורטיבית לדגם חמש דלתות השימושי של המשפחתית הקוריאנית שתתמודד מול מתחרות כמו סקודה אוקטביה RS.
כלמוביל היבואנית מסרה כי עדיין לא ברור האם תשווק כאן גרסת הפאסטבק N, אבל ה-i30N
האצ'בק 5 דלתות תנחת כאן בסוף השנה או בתחילת 2019.
כמו ה-i30N, גם הפאסטבק N תצוייד במנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין בשתי רמות הספק - 250 כ"ס או 275 כ"ס בגרסת Performance pack - העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים ידנית. הביצועים זהים להאצ'בק זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות בגרסה הרגילה ו-6.1 שניות בחזקה, בדרך ל-250 קמ"ש מירביים בשני המקרים.
גרסת Performance pack כוללת גם דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, דיסקים גדולים יותר במערכת הבלימה, קאליפרים באדום, צמיגי פירלי P זירו על חישוקי "19 ("18 בגרסה הרגילה) ומערכת פליטה שונה. בורר נהיגה מציע חמישה מצבים שונים (חסכוני, רגיל, ספורט, N ו-N מותאם אישית) המשנים את כיול המנוע, בולמי הזעזועים האדפטיביים, בקרת היציבות, הדיפרנציאל (בגרסה החזקה) תגבור ההגה ו"גז-ביניים" אוטומטי בהורדת הילוכים.
מבחינה עיצובית ה-N נבדלת מהפאסטבק הרגילה במסיתי אוויר מלפנים ומאחור, חישוקים בצביעה דו גוונית, ספויילר בקצה תא המטען, צמד מפלטים מודגשים ופנס בלימה משולש בפגוש האחורי בדומה לנהוג במכוניות מירוץ. בתא הנוסעים יש כעת מושבים תומכים יותר, דוושות מתכתיות ואפשרות למדידת זמנים, תאוצה צידית, לחץ טורבו, הספק ומומנט ממסך "8 בקונסולה המרכזית. תא המטען של הפאסטבק בנפח 450 ליטר, 55 ליטר יותר מגרסת ההאצ'בק.
יונדאי i30N פאסטבק