שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - תגיע בשנה הבאה

המכונית החשובה והריווחית ביותר של ב.מ.וו מתחדשת עם מראה עדכני וממדים גדולים מבעבר. תגיע ארצה במהלך שנת 2019

ב.מ.וו חושפת סדרה 3 חדשה, דור שביעי למכונית הנמכרת ביותר של היצרנית. לדברי דלק מוטורס, יבואנית המותג, ה-3 החדשה צפויה להגיע ארצה בתחילת המחצית השנייה של השנה.


סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

סדרה 3 תתבסס מעתה על פלטפורמת CLAR המודרנית, בה עושה שימוש גם סדרה 5. היא ארוכה ב-7.5 ס"מ (471 ס"מ) רחבה ב-1.5 ס"מ (182.5 ס"מ) בעוד בסיס הגלגלים צמח ב-4 ס"מ (285 ס"מ). כל אלה אמורים לתרום לתא נוסעים מרווח יותר. נפח תא המטען נותר 480 ליטר כבעבר, אבל כציוד תקני תוצע אפשרות קיפול לכל אחד ממסעדי המושב האחורי (40:20:40), פריט שהיה אופציה בתוספת תשלום בדגם היוצא.

 

ב.מ.וו סדרה 3 ()

ב.מ.וו סדרה 3 ()

העיצוב החיצוני נראה דינמי ומעניין מבעבר, בין היתר תודות ליחידות תאורה חדות המשתלבות בסבכת כליות גדולה, בעוד יחידות התאורה מאחור הפכו אף הן לצרות יותר. מרכב ה-3 החדשה מציג גם הפחתה במקדם הגרר (מ-0.26cd ל-0.23cd). עיצוב הפנים כולל מעתה מסך מגע בגודל "10.3 ולוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) עם מד סל"ד הפועל בכיוון הפוך - כפי שהוצג גם ב-X5 החדש בו נהגנו ממש לאחרונה. שניהם יוצעו כאופציה למסך סטנדרטי בגודל "8.8 הנשלט מחוגת iDrive ולוח מחוונים אנלוגי "קלאסי". אבזור הבטיחות כולל את ההיצע המוכר של היצרנית עם מערכת בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

ב.מ.וו סדרה 3 ()
היצע מנועי הטורבו-בנזין הרלוונטי לשוק המקומי, כולל בשלב ראשון מנוע 2.0 ליטר עם ארבעה צילינדרים ו-184 כ"ס ב-320, או 258 כ"ס ב-330 בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. האפשרות לתיבה ידנית הוסרה ממדף האופציות של ב.מ.וו. הביצועים נותרו כמעט-זהים - 7.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש ו-238 קמ"ש מרביים ל-320 (פחות 0.1 שניות, 3 קמ"ש יותר), או 5.8 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מרביים ב-330. בעתיד תוצע גם גרסה היברידית-נטענת כמו-גם מנוע שישה צילינדרים מוגדש כגרסת ביניים (M-פרפורמנס) מתחת ל-M3, וכתשובה למתחרות כמו אודי S4 ומרצדס C43 AMG.


ב.מ.וו סדרה 3 ()
 

בעוד שסדרה 3 היוצאת התקשתה לשמור על מעמדה הבכיר בקטגוריה בכל הקשור ליכולת דינמית, החדשה אמורה ליהנות מפלטפורמה קשיחה ב-50 אחוז ומדיאטה של 55 ק"ג. בולמי זעזועים חדשים בעלי קשיחות משתנה מבטיחים לאפשר רכות יחסית במהירות נמוכה ועומס קל, וקשיחות גבוהה יותר תחת עומס רב. בנוסף תוצע חבילת M הכוללת מיתלים קשיחים יותר המנמיכים את המרכב בסנטימטר, בולמי זעזועים אדפטיביים ובלמים שונים. חבילת M ב-330 כוללת גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים