שתף קטע נבחר
 

רנו מגאן סטיישן: 134 אלף שקל, ללא מערכות בטיחות מתקדמות

רנו מגאן סטיישן נוחתת בישראל תחת השם "גרנד טור", אך במפתיע תשווק ללא מערכות בטיחות אקטיביות. המחיר: החל מ-134 אלף שקלים

שנה וחצי לאחר שהגיעה לישראל רנו גרנד-קופה, גרסת סדאן של המגאן האירופית, מצטרפת אליה כעת גם גרסת הסטיישן תחת הכינוי גראנד טור (Grand Tour). כמו אחותה עם ארבע הדלתות, גם גרסת הסטיישן תשווק אצלנו ללא מערכות בטיחות אקטיביות, ובמקומן תסופק מערכת התרעה בלבד, בהתקנה מקומית.

 

רנו מגאן סטיישן ()
 

בשנתיים האחרונות נטשו את השוק גרסאות הסטיישן של שברולט קרוז, יונדאי i30, הונדה סיוויק, פורד פוקוס וסיאט לאון, כך שהמגאן סטיישן תמצא עצמה לפחות השנה בסביבה דלילת מתחרים. בשנה הקרובה צפויה להתחדש התחרות בקטגוריה זו עם הגעתן של גרסאות סטיישן לקיה סיד וטויוטה אוריס (תיקרא קורולה גם בגרסת הסטיישן).

 

המגאן גרנד-טור מציגה מימדים מקובלים בקטגוריה, עם ממד אורך של 462 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ ובסיס גלגלים של 271 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 580 ליטרים (לעומת 503 בגרסת הסדאן) ובקיפול מושבים מגיע הנפח ל-1,695 ליטרים.

 

רנו מגאן סטיישן ()

לעומת הגרנד-קופה שמשווקת בישראל עם מנועי בנזין ודיזל, גרסת הסטיישן תשווק עם מנוע דיזל בלבד - מנוע בו מצוידים גם בדגמים אחרים של רנו, דאצ'יה ובשווקים מסוימים באירופה גם מרצדס. המנוע, בנפח 1.5 ליטרים, מייצר הספק של 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת-מצמד עם שישה הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.7 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 27 ק"מ לליטר על-פי נתוני היצרן.

 

הגרנד-טור תשווק בשתי רמות אבזור - Life ו-Zen. רמת הגימור Life, שתעלה 134 אלף שקלים, כוללת בין היתר בקרת אקלים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, מסך מולטימדיה בגודל "10 עם מערכת הפעלה הכוללת תוכנת ניווט של Waze. רמת הגימור Zen, היקרה ב-3,000 שקלים, מוסיפה למפרט גם גג שמש פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, מראה נגד סנוור וחישוקי "16 קלים.

 

 

הכותב חבר מערכת iCar

 


פורסם לראשונה 17/10/2018 22:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים