יגואר F-טייפ בסיסית: החל מ-575 אלף שקל
יבואנית יגואר מתחילה לשווק בישראל גרסת בסיס ל-F-טייפ. היא מצוידת במנוע ארבעה צילינדרים מוגדש מערכות בטיחות מתקדמות ותג מחיר נמוך בכ-100 אלף שקלים מבעבר
חברת המזרח, יבואנית יגואר, מתחילה בשיווק גרסת בסיס ל-F-טייפ
עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, במטרה להתמודד מול פורשה קאיימן
ובוקסטר,
שעברו בגרסאות 718
העדכניות למנועי ארבעה צילינדרים מוגדשים. תג המחיר מתחיל ב-575 אלף שקל לקופה ו-626 אלף שקל לרודסטר, כ-100 אלף שקל פחות מגרסת הבסיס הקודמת.
מנוע ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו בנזין מפיק 300 כ"ס, 40 כ"ס פחות מה-V6 בנפח 3.0 ליטר בעל מגדש על. הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (של ZF) והנעה אחורית ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים, 0.4 שניות יותר ו-10 קמ"ש פחות מה-V6. צריכת הדלק הממוצעת (13.8 ק"מ לליטר) ופליטת מזהמים (163 גרם CO2 לק"מ) נמוכות בכ-15%.
המשקל העצמי הופחת בכ-50 ק"ג, מרביתם מהציר הקדמי ויחד עם כיול שונה למיתלים ולהגה ומערכת הכוונת מומנט (באמצעות בלימה) מקנים לדברי היצרנית שיפור ביכולות הדינמיות. מערכת פליטה אקטיבית מאפשר צליל מנוע ייחודי.
שינויים נוספים הם יחידות תאורת לד קדמיות חדשות, צינור פליטה במרכז הפגוש האחורי, חישוקי "18 שונים ("19 ב-V6) מושבים שונים ומסך מגע ("8) עדכני, עדיין ללא צימוד מתבקש דרך Apple Car Play ו-Android Auto. נוספו גם מערכת בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראת שטחים מתים וערנות נהג.
יגואר F-טייפ