שתף קטע נבחר
 

יגואר F-טייפ בסיסית: החל מ-575 אלף שקל

יבואנית יגואר מתחילה לשווק בישראל גרסת בסיס ל-F-טייפ. היא מצוידת במנוע ארבעה צילינדרים מוגדש מערכות בטיחות מתקדמות ותג מחיר נמוך בכ-100 אלף שקלים מבעבר

חברת המזרח, יבואנית יגואר, מתחילה בשיווק גרסת בסיס ל-F-טייפ עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, במטרה להתמודד מול פורשה קאיימן ובוקסטר, שעברו בגרסאות 718 העדכניות למנועי ארבעה צילינדרים מוגדשים. תג המחיר מתחיל ב-575 אלף שקל לקופה ו-626 אלף שקל לרודסטר, כ-100 אלף שקל פחות מגרסת הבסיס הקודמת.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מנוע ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו בנזין מפיק 300 כ"ס, 40 כ"ס פחות מה-V6 בנפח 3.0 ליטר בעל מגדש על. הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (של ZF) והנעה אחורית ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים, 0.4 שניות יותר ו-10 קמ"ש פחות מה-V6. צריכת הדלק הממוצעת (13.8 ק"מ לליטר) ופליטת מזהמים (163 גרם CO2 לק"מ) נמוכות בכ-15%.

 

יגואר F-טייפ ()
המשקל העצמי הופחת בכ-50 ק"ג, מרביתם מהציר הקדמי ויחד עם כיול שונה למיתלים ולהגה ומערכת הכוונת מומנט (באמצעות בלימה) מקנים לדברי היצרנית שיפור ביכולות הדינמיות. מערכת פליטה אקטיבית מאפשר צליל מנוע ייחודי.


יגואר F-טייפ ()

שינויים נוספים הם יחידות תאורת לד קדמיות חדשות, צינור פליטה במרכז הפגוש האחורי, חישוקי "18 שונים ("19 ב-V6) מושבים שונים ומסך מגע ("8) עדכני, עדיין ללא צימוד מתבקש דרך Apple Car Play ו-Android Auto. נוספו גם מערכת בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראת שטחים מתים וערנות נהג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים