פוקס מציגה: הטרדות? העיקר שיש מבצעים / דעה
הצרכנים התעלמו מהחשדות להטרדות מיניות והמשיכו לקנות פוקס - והחברה הציגה רווח גולמי ותפעולי חלומיים ברבעון השלישי
איך קרה שקבוצת פוקס מציגה רווח גולמי ותפעולי חלומי ברבעון השלישי של השנה , והכנסות שטיפסו ב-39%, כשבאותו רבעון בדיוק העיבו טענות להטרדות מיניות על תדמיתו המצליחנית של המנכ"ל ואחד מבעליה, הראל ויזל? התשובה היא שהצרכנים פשוט התעלמו מהטענות והמשיכו לקנות פוקס.
בצל פרשת ההטרדות המיניות - הכנסות פוקס עלו ב-39%
האסיפה הכללית של פוקס אישרה מחדש את מינויו של הראל ויזל כדירקטור
דו"ח הבודקת החיצונית בפוקס: "לא היו אירועי הטרדה מינית בחברה"
בעמוד הפייסבוק של החברה יש לא מעט תלונות של צרכנים, אבל אין זכר לתהיות של לקוחות בנוגע להטרדות המיניות. לא רק שלא מצאנו קריאה עדכנית לחרם - שם כלל לא מתעסקים בנושא.
נראה שרוב הלקוחות של פוקס רק רוצים לקנות סווטשירט זול ולחזור הביתה לילדים. רובם לא מכירים את הראל ויזל, הוא לא סלב ולא נשיא ארה"ב (שגם הוא לא סבל יותר מדי מפרשות דומות). רוב צרכני פוקס בוודאי גם לא יודעים שרשת פוקס מחזיקה את ללין וזכיינית פוט לוקר, נייקי, אמריקן איגל ומנגו.
סיבה נוספת היא הפרופיל הנמוך שבו מתנהלת הפרשה: מה שהחל ברעש גדול התפוגג ונדם. ויזל לא עזב את תפקידו, לא נפתח נגדו הליך פלילי ובעולם הקמעונאות שבו לדבר עליו כעל גאון שיווקי מבריק ולא כעל חשוד במעשים שלא ייעשו.
ולסיום: גם אם היה איזה רחש מחאתי בנושא, החברה התגברה עליו בשטח, ברצפת המכירה, באמצעות הרחבת פעילות נחשקת כמו פתיחת עשרות חנויות פוט לוקר, השקת אורבן אאוטפיטרס בישראל והוספת אנרופולג'י למותגי טרמינל X. וכמובן: באמצעות ניהול חכם של מבצעים. חשדות להטרדות מיניות? הלקוחות תמיד מחפשים מבצע טוב.