שתף קטע נבחר
 

צפו: מרצדס GLC שובר את שיא המסלול של אלפא

רכב הפנאי הגדול של מרצדס שבר את שיא מסלול הנורבורגרינג שבגרמניה, עם זמן פנטסטי ששמור היה עד לפני שנים אחדות למכוניות ספורט טהורות

הקפת מסלול הנורבורגרינג בגרסה הספורטיבית של רכב הפנאי אלפא רומיאו סטלביו, הסתיימה תוך שבע דקות, 51 שניות ו-7 עשיריות, שיא הקפה חדש לכלי רכב מקטגוריית הפנאי (SUV) וזמן מרשים מאוד בכל קנה מידה. באלפא רומיאו לא הסתירו את הגאווה, ובצדק. אם כי יתכן והיו מפמפמים את השיא הנהדר עוד יותר בתקשורת, אילו תיארו לעצמם שינושלו מהתואר תוך כחודש וחצי בלבד. וזה מה שעשתה מרצדס עם ה-GLC הגדול בגרסת AMG הכוחנית, והסופר-מהירה כך מסתבר. 

 

קבלו שמונה דקות של אקשן מטורף: 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הכי מהיר בעולם: רכב הפנאי של אלפא שובר שיא

 

שבע דקות, 49 שניות ו-369 אלפיות השניה בניסיון הראשון, זה פרק הזמן המדויק שנדרש למרקוס הופבאאור, איש מחלקת הפיתוח בחטיבת הספורט AMG, כדי לנפץ את השיא של אלפא עם GLC סדרתי. עם מנוע V8 מוגדש בנפח 4.0 ליטר ו-510 כ"ס, הנעה כפולה-קבועה ותיבת תשעה הילוכים וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות בלבד. לשם השוואה, בחרטום גרסת הקואדראפוגליו של האלפא סטלביו שוכן מנוע V6 מוגדש בנפח 2.9 ליטר עם 505 כ"ס.

 

 

לשובר השיא מערך מתוחכם של מיתלי אוויר עם בולמי זעזועים אדפטיביים ומספר מצבי קשיחות, הגה עם שני מצבי תגבור ואפשרות בחירה בין חמישה מצבי ניהול מערכות לרבות "מסלול" עם כיול מצערת, תיבת הילוכים, מפת ניהול מנוע, בקרות שונות ומתלים במצבם הספורטיבי ביותר. יש גם מערכת בלימה עם דיסקים בגודל 390 מ"מ מלפנים ומאחור,  דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, וצמיגי מישלין פיילוט ספורט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים