גרסת כניסה חדשה לפיז'ו 3008
רכב הפנאי הקומפקטי של פיז'ו מקבל מנוע 1.2 ליטר מוגדש עם הספק של 130 כ"ס. המחיר יתחיל ב-150 אלף שקלים
פיז'ו 3008 מקבל מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס. המחיר מתחיל ב-150 אלף שקלים לגרסת האבזור הבסיסי ומטפס ל-165 אלף שקלים עבור גרסת הפרימיום. בכך ממצבת היבואנית, חברת לובינסקי, את ה-3008 היישר מול מתחריו החזקים והישירים מקוריאה - יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'.
גרסת הכניסה החדשה המשודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית מייצרת מומנט של 23.5 קג"מ ומאפשרת תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות. צריכת הדלק המשולבת על פי תקן ה-WLTP העדכני עומדת על 19.2 ק"מ לליטר.
האבזור הבטיחותי כולל בה בין היתר שש כריות אוויר, התרעת ערנות נהג, סטייה מנתיב וקרבה מסוכנת, בלימה אוטונומית וזיהוי תמרורים. ברמת האבזור הגבוהה יותר יש בנוסף מערכת תאורה אקטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, תיקון סטייה מנתיב והתרעה על רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה ובלימה אוטונומית. במקביל מעדכנת פיז'ו על סיום מלאי מנועי ה-1.6 דיזל אשר הוחלפו ב-1.5 ליטרים המודרני יותר. מחירה של גרסת ה-GT התייקר ב-3,000 שקלים.
מתחילת השנה הנוכחית נמכרו בישראל קרוב ל-3,000 יחידות של פיג'ו 3008, שהן כמחצית ממכירות המותג כולו. כשני שליש ממכירות ה-3008 הן של גרסאות הדיזל.
הכותב חבר מערכת iCar