לעולם לא תשכחו פרצופים: אורקם משיקה קמפיין מימון המונים
התקן OrCam MyMe ישווק באמצעות פלטפורמת קיקסטארטר בהנחה משמעותית ממחירו הקמעונאי המלא, במטרה למשוך מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות חדישות
ההתקן הלביש החדש של חברת אורקם מושק היום (ד') במחיר מיוחד: התקן OrCam MyMe רותם את יתרונות הבינה המלאכותית ומבטיח לפענח עבור משתמשים את העולם שסביבם. מדובר בהתקן קטן ודיסקרטי המתלבש על הבגדים, ומסוגל לקרוא טקסטים ולזהות פרצופים. הוא מבצע ניתוח של הנתונים ומסווג עבור המשתמשים את הפרצופים השונים בחלוקה לקטגוריות, כמו בני משפחה, חברים או קולגות.
באורקם בחרו להשיק את המוצר החדש דווקא באמצעות קמפיין בפלטפורמת מימון ההמונים קיקסטארטר, במטרה לגבש קהילה של משתמשים סביב המוצר. זאת מפני שקיקסטארטר מאופיינת כפלטפורמה שמושכת במיוחד קהל של מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות חדישות. הממהרים יוכלו לרכוש את OrCam MyMe במחיר מוזל של 200 דולר במקום 400.
אורקם היא חברה העוסקת בטכנולוגיות ראייה מתקדמות, והיא הוקמה על ידי פרופסור אמנון שעשוע וזיו אבירם - שייסדו יחד את מובילאיי. "מטרת הקמפיין היא להפוך את הבינה המלאכותית לבת לוויה לבני אדם באמצעות שילוב של מצלמה, מחשוב מתוחכם, למידת מחשב ורשתות עמוקות. אני מזמין את כל מי שהפוטנציאל של בינה מלאכותית מעניין אותו להצטרף אלינו, ולהקים קהילה שבה נוכל למצוא דרכים לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית לחיים טובים יותר", אמר שעשוע.