שכחו אותי בבית עם הסייעת הקולית של גוגל
פרסומת חג המולד של גוגל משחזרת את הלהיט הקולנועי בכיכובו של מקולי קאלקין. 28 שנים אחרי, הסייעת הקולית עושה בשבילו את כל העבודה. צפו
28 שנים עברו מאז "שכחו אותי בבית" - הלהיט הקולנועי שהצליח לשלב בין החרדה הכי גדולה של ילדים, לבין התענוג הכי גדול: להישאר לבד בבית. מקולי קאלקין היה אז ילדון בלונדיני בן 10, שהגן על המבצר המשפחתי מפני גנבים בתושייה רבה. עכשיו הוא חוזר לתפקיד שעשה אותו (ולפי מדורי הרכילות גם שבר אותו), בפרסומת חג מולד חגיגית לסייעת הקולית של גוגל. צפו:
הילד כבר בן 38, אבל לא רק הוא השתנה: הפרסומת של גוגל לוקחת את התרחישים המרכזיים מהסרט, וממקמת אותם מחדש בסביבה של בית חכם. האפטר-שייב כבר לא שורף על הלחיים, הוא פשוט נגמר - וצריך לבקש מגוגל להוסיף את המוצר לרשימת הקניות. לשליח של הפיצה הוא כבר שילם בצורה מקוונת, ואת הטמפרטורה של הבית אפשר לכוון באמצעות פקודה קולית. אבל הכי חשוב - "מבצע קווין", שנועד להברחת גנבים, נעשה כולו בצורה אוטומטית באמצעות הסייעת הקולית של גוגל.
הפרסומת הנוסטלגית הועלתה רק אתמול (ד') ליוטיוב, וכבר גרפה מעל ל-5 מיליון צפיות. היא מציגה מגוון של מוצרי בית חכם מתוצרת גוגל, במרכזם הרמקול החכם - גוגל הום, וגרסאות המיני שלו שפזורות ברחבי הבית. כולם מופעלים באמצעות הפקודה הקולית "היי גוגל", והשורה התחתונה היא אחת: תנו לגוגל לעשות את זה בשבילכם.
בכנס המפתחים השנתי של גוגל הסייעת הקולית קיבלה מקום של כבוד בין שלל הפיתוחים והחידושים: בין היתר, הובטח כי עד סוף השנה גוגל תשיק אותה בעוד 30 שפות. הדד-ליין הזה עוד רגע מגיע, ואנחנו עדיין מחזיקים אצבעות שהשוק הישראלי יקבל סוף-סוף את הגרסה העברית המצופה. עד אז, תוכלו ליהנות מהיתרונות של הסייעת הקולית בעיקר בשפה האנגלית.