שתף קטע נבחר
 

מרצדס מאבדת את הראש - וזה מרהיב

למרות שכבר אינה שמרנית כבעבר, יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית נתפסת בציבור כסולידית יחסית. אחרי שתצפו בווידאו ששחררה כעת בכיכובה של A45 AMG אתם צפויים לשנות את דעתכם

יצרנית הרכב הגרמנית שחררה וידאו מאוד לא שגרתי עבורה לכבוד לחג המולד, בו מככבת לא אחרת מ-A45 AMG עדכנית בביצועים קיצוניים על מסלול המירוץ. מתקנאים? המתינו לרבעון השלישי של 2019 - היא תגיע גם אלינו.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בכך תהפוך ה-A45 AMG לגרסה החזקה והקיצונית ביותר במשפחת ה-A החדשה. ההבדלים בינה לגרסת הביניים (החזקה בעצמה) A35 AMG אינם ברורים עקב מדבקות ההסוואה, אך יתכן והסבכה הקדמית תהיה שונה לבסוף (סגנון פאן-אמריקנה המוכר בדגמים ספורטיביים של מרצדס) ופגוש אגרסיבי יותר מלפנים. מאחור תוצב רביעיית מפלטים (לעומת שניים) אגרסיבית וכדי להשלים את תמונת הקרב יתנוסס גם ספוילר גדול בקצה דלת תא המטען.

 

מרצדס A45 AMG ()

לחרטום הקומפקטית הלוהטת הוצנחה יחידת ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין החדשה של מרצדס עם מערכת היברידית קלה 48V משולבת והספק מרבי של יותר מ-400 כ"ס, לעומת 381 כ"ס ב-A45 AMG הנוכחית. הזינוק ל-100 קמ"ש אמור להסתיים תוך פחות מארבע שניות, זמן שיציב אותה באזורי מכוניות ספורט טהורות - לעומת 4.2 שניות כיום ו-4.1 שניות למתחרה הישירה - אודי RS3.

מרצדס A45 AMG ()

באופן טבעי, גם תיבת הילוכים כפולת מצמד ומערכת ההנעה הכפולה עברו התאמה, האחרונה כוללת מצב "דריפט" המאפשר - לאחר ניתוק בקרת היציבות - העברת יותר כוח לגלגלים האחוריים. בכל מתאפשרות החלקות הכוח הארוכות שהן מתהדרת המכונית בסרטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים