למבורגיני עידכנה הורקאן - 100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות
יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית חושפת את גרסתה העדכנית של מכונית הספורט הבסיסית בהיצע. תכונה מעתה EVO, עם תוספת כוח והבטחה ליכולת דינמית משופרת
למבורגיני חושפת מתיחת פנים להורקאן
שתכונה מעתה EVO. מכונית הספורט הבסיסית בהיצע החברה החולקת פלטפורמה ומכלולי הנעה עם אודי R8,
מקבלת תוספת כוח, עדכון לתא הנוסעים ושיפור היכולת הדינמית במטרה להתמודד עם מתחרות מודרניות כמו פרארי 488 GTB
ומקלארן 570S.
השינויים הוויזואליים כוללים חישוקים עדכניים ופגושים שונים מלפנים עם פתחי אוורור מפוצלים וגדולים יותר ומאחור עם מסיט אוויר גדול במקום צינורות הפליטה הממוקמים גבוה מבעבר. קצה מכסה המנוע (האחורי) משתפל מעלה ומסייע ביצירת כוח הצמדה נוסף. בתא הנוסעים יש לוח מחוונים חדש ומסך מגע בגודל "8.4 בקונסולה המרכזית המאפשר תפעול המערכות שונות וכולל גם צימוד Apple CarPlay.
מנוע V10 בנפח 5.2 ליטר (אטמוספרי) מקבל כעת שסתומי יניקה מטיטניום וסעפת פליטה שונה ומייצר 640 כ"ס ו-61.2 קג"מ, תוספת של 30 כ"ס ו-4.1 קג"מ. הכוח עובר כבעבר לכל הגלגלים דרך תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה קבועה המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות (קיצוץ 0.3 שניות). מעמידה ל-200 קמ"ש היא תגיע תוך 9 שניות (0.9 שניות פחות) והמהירות המרבית גבוהה מ-325 קמ"ש.
שינויים נוספים שבוצעו ואמורים לשפר את היכולת הדינמית הם היגוי-מסייע בגלגלים האחוריים, הפונים בזווית הפוכה לקדמיים במהירות נמוכה במטרה לשפר את חדות הכניסה לפניה, ובמקביל להם במהירות גבוהה על מנת לשפר את היציבות הכיוונית. נוספו גם מערכת הכוונת מומנט לכל הגלגלים, המאפשרת הורדה יעילה יותר של הכוח ביציאה מפניה, כיול שונה להגה ומחשב שליטה חדש בעל מהירות תגובה גבוהה יותר השולט בכל מערכות הרכב.
למבורגיני הורקאן EVO