"הנהג שלנו" מגיע לקו סיום - בואו לבחור את נהג אגד הכי מרגש לשנת 2018
קמפיין "הנהג שלנו" של אגד לשנת 2018 מתקרב לקו הסיום - אחרי שהתקבלו כ-2,000 סיפורים מכל רחבי הארץ, צוות השיפוט בחר את תשעת הנהגים של אגד שעלו לגמר הגדול. עכשיו זה הזמן שלכם לבחור- מי הנהג עם הסיפור הכי מרגש?
אלפי סיפורים זרמו אל צוות השופטים המיוחד של אגד בחודשים האחרונים, והמשימה היתה קשה במיוחד- להחליט מיהם 9 הנהגים שיעלו לגמר, אשר מתוכם ייבחר "הנהג שלנו" לשנת 2018. במהלך השנה האחרונה, נהגי אגד חשפו את הצדדים הטובים ביותר שלהם בכל רחבי הארץ, אך לגמר הגיעו רק 9 נהגים שהסיפור שלהם נגע בכולנו. כעת זה הזמן שלכם להצביע לנהג שלדעתכם צריך לזכות בתואר "הנהג שלנו"!
הנהג שלומי בן סימון - סיפור שהתקבל מהנוסעת מרינה חריסטנקו
למרינה סיפור מרגש במיוחד, על הנסיעה שלה ושל בתה בקו 390 לאילת בקיץ האחרון. חצי שעה לאחר תחילת הנסיעה, התחילו למרינה צירי לידה וירדו לה המים תוך כדי נסיעה. היא מספקת כי שלומי הנהג הגיב מיד ועשה את כל הפעולות הנדרשות. הוא המשיך לעודד אותה ואת בתה, הזמין אמבולנס והיה בקשר רצוף עם האחים והרופאים עד שהגיעו למקום. כשעצר את האוטובוס הוציא את מרינה על הידיים שלו ועזר לה להיכנס לאמבולנס. "משפחת חריסטנקו כולה מודה לו על העזרה, טוב הלב והמקצוענות. אין לנו מילים לתאר את מה שאנחנו מרגישים על המעשה שלו. שאלוהים יברך אותו וייתן לו הרבה בריאות!", כתבה לנו מרינה.
הנהג משה קב - סיפור שהתקבל מפייגי שמואל, בעזרתו של עידן ונה
פייגי, בת 26, נכה עם שיתוק מוחין עם כיסא ממונע, גרה ברחובות ומגיעה מידי יום חול למרכז של 'עזר מצוין' בפ"ת עם קו 165 בכל בוקר, בידיו האמונות של משה הנהג. היא מספרת כי באחד הימים היה גשם שוטף, אך היא התעקשה לנסוע למרכז, כדי לא להשתעמם בבית. משה הנהג קידם אותה בבוקר טוב והציע לה לחזור הביתה בעקבות הגשם. כשראה שהיא נחושה לנסוע, פתח לה את הרמפה ואמר 'פייגי, אם כשנגיע לתחנה שלך נראה שיש שלוליות עמוקות - אל תרדי, תחזרי איתי, חבל שייכנסו מים וירטיבו את המנוע של הכסא'. בתחנה שלה היה שיטפון גדול, ולכן נסע איתה לתחנה מרכזית פ"ת שם קנה לה שתייה בזמן שחיכתה באוטובוס. "וכשחזרנו לרחובות, הוא התעקש לקחת אותי עד הבית! נהג אנושי שעוזר לי תמיד, לא התעצל לרדת מהאוטובוס כדי לפנות פח שהפריע בדרכי, עזר לדחוף אותו כשהכיסא שלי נתקע בבור במדרכה, ואפילו הגיע אלי הביתה לנחם אותי על פטירת אבי ז"ל. תודה ושוב תודה", אומרת פייגי.
הנהג מוטי פוקס - סיפור שהתקבל מהנוסעת שולה כהן
שולה מספרת כי היא נוסעת ותיקה בקו 2א מבת ים לראשל"צ. כאשר איבדה יומן שהיה חשוב לה כמו אוויר לנשימה, עם מסמכים רפואיים חשובים, הצליחה שולה להגיע דרך נהג אחר למוטי הנהג, ותוך מספר ימים קיבלה חזרה את היומן. בנוסף שולה מספרת כי מוטי הוא נהג העוזר לכל הנוסעים, ממתין לנוסעים מתקשים שיעלו, כולל שולה עצמה, שיש לה מוגבלות בעלייה לאוטובוס. "מוטי הוא נהג עם נשמה טובה, אין מילים לתאר את הסבלנות שלו, החיוך הלבבי והרצון לעזור לכולם!", היא מסכמת.
הנהג תמיר דוידוביץ - סיפור שהתקבל מהנוסעת שילת ממן
שילת מספרת כי באחת העצירות בנסיעה של קו 845 לקריית שמונה, היה חייל שרצה לקנות משהו וכרטיס האשראי שלו לא היה תקין. תמיר הנהג לא הסס לרגע וישר הוציא את ארנקו בשביל לשלם על הדברים של החייל. "זה היה רגע מאוד מרגש, החייל בכה וכולם מסביב התרגשו מאוד. נהג למופת שלא זוכים לראות כל יום, כן ירבו אנשים טובי לב ונהגים טובים כמותו!"
הנהג עודד אהרון - סיפור שהתקבל מאריה פורז'נסקי
אריה מספר כי בתור נוסע עיוור המשתמש באופן קבוע בקו של אגד לאילת, עודד הנהג תמיד מסייע לו לעלות לאוטובוס, להתיישב, עוזר לו בהפסקות כשהוא צריך להגיע לשירותים, וקונה עבורו קפה ועוגה בהפסקה. עם ההגעה לאילת, עודד מוריד אותו מהאוטובוס ומסייע לו עם הכבודה. לדבריו, "הוא דואג לי במשך 4.5 שעות, נפרד ממני בחום וגורם לי לאהוב את הנסיעה לאילת ואת נהגי אגד!"
הנהג דוד עמר - סיפור שהתקבל מהנוסעת עדי כהן
עדי, נוסעת קבועה בקו לטבריה, התעלפה באוטובוס באחת הנסיעות. דוד הנהג עצר את האוטובוס, הזמין מד"א, ועד שראה שהיא בסדר לא המשיך בנסיעה. הוא ביקש ממנה את הטלפון של אמא שלה ודיבר איתה, עדכן שהכל בסדר ואין מה לדאוג. לדבריה, "עד היום דוד שואל איך אני מרגישה כשהוא רואה אותי. מעולם לא פגשתי נהג כזה טוב לב".
הנהג איתן מור - סיפור שהתקבל מהנוסעת שושי מדר
שושי נוסעת כבר מספר שנים בקו 244 לאור יהודה עם הנהג איתן מור- "נהג שעם ישראל כולו צריך להתגאות בו", לדבריה. שושי מספרת על השלווה והשירות המושלם שהוא נותן, הנהיגה הזהירה ללא דיבורים מיותרים. עוד מספרת שושי כי באחד הימים, איתן שם לב שנוסעת קבועה מתמהמהת לעלות, בירך אותה לבוקר טוב וגילה שהיא איבדה את הרב-קו. מבלי לחשוב פעמיים, איתן הוציא לה שטר של 50 ₪ על מנת לתת לה ואמר לה - 'מתי שתראי אותי, תחזירי לי'. "פשוט נדהמתי מתשומת הלב האישית והמידות הטובות", מעידה שושי.
הנהג איהאב סלאימה - סיפור שהגיע מהנוסעת זהבי משעלי
זהבי היא נוסעת קבועה של קו 77 מהגבעה הצרפתית, עם הנהג איהאב. היא מספרת כי מעבר לכך שהוא מתחשב ומחויך, הוא הופך כל נסיעה לבלתי רגילה - אם זה לקשט את האוטובוס ביום האהבה, לחלק בקלוות במועדים שמחים ולרגש את הנוסעים בעזרת מחוות מיוחדות בכל חג, ללא הבדל דת או לאום. במקרה בו נשכח משהו באוטובוס הוא דואג להחזירו לאדם ששכח - באמצעות פרסום בפייסבוק או כל דרך אחרת. "הוא מקסים, עושה מצווה גדולה לכל הירושלמים, אחד מנהגי אגד ירושלים המוצלחים ביותר שהיו ויהיו!"
הנהג דניאל יצחקי - סיפור שהתקבל מהנוסעת מלכה גוטרמן
מלכה גוטרמן מספרת על דסי, ילדה עם מוגבלות שכלית, שנסעה באוטובוס של דניאל יצחקי מידי יום במשך חודשיים, כאשר דניאל הקפיד לקבל אותה במאור פנים ומילים יפות, לתת לה סוכריה על מקל ולהקשיב לשאלות החוזרות והנשנות שלה בדרך לבית הספר שלה. לאחר חודשיים של נסיעות, סודרה לדסי נסיעה, אך לדברי מלכה, היא נשארה בליבו של דניאל הנהג. באחד הימים, היא מספרת, דניאל זיהה מבין הנוסעים את אמה של דסי, ומייד יצר קשר עם חנות ממתקים ליד התחנה, שם עלה שליח עם חבילת ממתקים ענקית בשבילה. בערב פורים של אותה שנה, חיכה עבורה משלוח מנות מעוצב מתחת מושב הנהג. בהזדמנות הראשונה כשעלה מישהו מבני משפחתה, המשלוח נמסר. "דניאל נתן מקום מכבד באמת לנשמה הטהורה שבתוכה, בלי להירתע או לזלזל במעטפת סביב", אומרת גוטרמן. במשך השנים דניאל עבר לקווים אחרים, אך לאחרונה חזר לאזור, ובמאמצים רבים השיג את הטלפון בביתה, ולמרות השנים, הם לא שכחו אחד את השניה. "איך אפשר לשכוח נהג שאוהב ומתמסר עד כלות לילד מיוחד?" שואלת גוטרמן. בפגישה שהתקיימה במסוף אגד, היו הרבה דמעות. וגם סוכריה על מקל.
אז מי הנהג שלכם? היכנסו והצביעו לנהג שלדעתכם צריך לזכות בתואר "הנהג שלנו" לשנת 2018>>