כרטיסים נדירים לספטמבר: שתי טיסות ישירות לטוקיו
לראשונה, ישראל ויפן הודיעו על טיסות שכר בין שדה התעופה נאריטה לנתב"ג. נכון לעכשיו מדובר במספר מצומצם של טיסות. "יסייע למקם את ישראל על מפת התיירות היפנית"
ישראל ויפן הודיעו היום (ד') על הפעלת טיסות שכר בין המדינות. מדובר בשתי טיסות שיבוצעו על ידי חברת סאן דור בחודש ספטמבר הקרוב וישווקו באמצעות סוכני נסיעות יפנים.
נוסעים מישראל יוכלו גם כן לרכוש כרטיסים לטיסות אלה, זאת משום שהטיסה הראשונה מישראל ליפן אמורה להיות ריקה ולכן יימכרו בה כרטיסים לישראל, וכך גם לגבי הטיסה השנייה, שאמורה להיות ריקה בדרכה לישראל ועליה יחזרו הישראלים.
אל תנסו להבין את הטירוף המדהים של טוקיו
הטירוף המדהים של טוקיו ( צילום: יריב כץ)
יצוין כי זו לא תהיה הפעם הראשונה שמבוצעות טיסות ישירות בין ישראל ליפן. לפני כמה שנים בוצעו סבבים של טיסות כאלה כאשר מפעל ענק ביפן שקשור למפעל האצות באילת היה שולח לישראל, כבונוס, את המשווקים שלו שעמדו ביעדי מכירה גדולים. במקומות הריקים של אותן טיסות נמכרו כרטיסים לישראלים במחירים זולים במיוחד.
כאמור, בשלב זה מתוכננות שתי טיסות לכל כיוון בין נתב"ג ונמל התעופה נאריטה בטוקיו, זאת בהפרש של שבוע בין טיסה לטיסה. זמן הטיסה הוא כ-11 שעות וחצי ליפן ו-12 שעות וחצי לישראל.
שגרירת ישראל ביפן, יפה בן ארי, אמרה כי "הטיסות יסייעו למקם את ישראל על מפת התיירות היפנית, ויאותתו לשוק המקומי שישראל היא יעד אטרקטיבי. במקביל, תיירים ישראלים יוכלו ליהנות ממסלול קצר ונוח יותר ליפן – מהיעדים הצומחים ביותר בשוק התיירות היוצא בישראל. בשנים האחרונות פעלו ממשלות ישראל ויפן לקידום טיסות ישירות סדירות בין המדינות, וטיסות השכר כעת הן תוצר ראשוני של פעילות זו".
לאחרונה חלה צמיחה מרשימה בתנועת התיירים בין שתי המדינות - מספר הישראלים המבקרים ביפן זינק ב-2018 למעלה 35 אלף איש, לעומת כ-15 אלף איש לפני כחמש שנים. מהכיוון השני, בשנת 2017 נרשם זינוק של כ-50% במספר התיירים היפנים בישראל לעומת 2016, ובשנה שעברה נרשמה צמיחה נוספת של כ-15%, לרמה של כ-20 אלף תיירים.
טוקיו
צילום: shutterstock
מומלצים