סובארו לגאסי חדשה הוצגה. אצלנו רק ב-2020
סובארו חשפה את הדור השביעי למשפחתית הגדולה והוותיקה, עם הבטחה לאיכות נסיעה משופרת ותוספת מערכות בטיחות. תגיע לישראל בתחילת השנה הבאה
סובארו חשפת בתערוכת שיקאגו לגאסי חדשה, דור שביעי למשפחתית הגדולה של היצרנית (המכונה כאן גם B4) אשר חוגגת השנה 30 שנות ייצור. לדברי יבואנית המותג, חברת סמל"ת, היא תנחת כאן בתחילת שנה הבאה. עדיין לא ברור אם תגיע מהמפעל ביפן או זה שבאינדיאנה, ארה"ב.
שינויי המראה בדגם החדש צנועים ומסתכמים ביחידות תאורה צרות מלפנים ומאחור, סבכה שונה, פגושים אחרים מלפנים ומאחור, צמד צינורות מפלט וחישוקי "18 חדשים.
תא הנוסעים לעומת זאת עבר שדרוג של ממש, כולל מסך מגע ענק ("11.6) וניצב על הקונסולה המרכזית בגרסה המאובזרת ביותר, עם מתגי בקרת אקלים מתחתיו. גרסאות הבסיס יקבלו מסך "7, בכולן עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto. סובארו לא חושפת בינתיים מידות אך טוענת כי מרחב המחיה לנוסעים מאחור שופר משמעותית והוא כעת הטוב בקטגוריה.
כחלק מהשאיפה למתג את סובארו גבוה מבעבר, רשימת האבזור האופציונאלי כוללת דיפוני עור נאפה, חימום וקירור למושבים הקדמיים והאחוריים, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 12 רמקולים ואפשרות להתנעה המנוע וכיוון עוצמת המזגן מהסמארטפון. אבזור הבטיחות כולל מערכת EyeSight מבית סובארו עם בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה לאחור), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים ותאורה דינמית.
הלגאסי מבוססת על הפלטפורמה הגולבאלית החדשה של סובארו. לדברי היצרנית, עם קשיחות מבנית גבוהה ב-70% לעומת הלגאסי היוצאת. בכך מושגות לדבריה התנהגות כביש ונוחות נסיעה משופרות. גם רעשי דרך ורוח הופחתו תודות לתוספת חומרי בידוד.
היצע המנועים כולל 2.5 ליטר בנזין אטמוספרי עם הזרקת דלק ישירה (רב-נקודתית בעבר) ו-182 כ"ס (7 כ"ס יותר מהדגם הנוכחי) מהפורסטר העדכני, או 2.4 ליטר טורבו-בנזין עם 260 כ"ס המוכר מהאסנט. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה-קבועה.