שתף קטע נבחר
 

לנד רובר דיפנדר החדש - תמונת תא הנוסעים דלפה לרשת

לא ברור עדיין אם זו עבודת מחלקת יחסי הציבור המתוחכמת בדרך כלל של קונצרן הרכב הבריטי-הודי, או פשוט חובב רכב חד עין שזיהה את הרכב שנמצא בתקופת מבחן. מצד שני, עם המדבקות שעליו, לא ברור מי חשב להסתיר כאן משהו

סודיות מוחלטת? לא בלנד רובר. תמונת תא הנוסעים של לנד רובר דיפנדר החדש (דור חמישי), אחד הדגמים היותר-מסקרנים שצפויים להיחשף בקרוב, דלפה לרשת לאחרונה וחושפת חלק מעיצוב הפנים של רכב השטח האייקוני שיוצג במהלך השנה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

התמונה פורסמה בטוויטר על-ידי rcdesignsuk (שם משתמש שהוסר לאחר הפרסום), ולמרות שמקרים כאלה נפוצים ואמינותם אינם ברורה, דווקא תגובתו של מנהל יחסי הציבור של לנד רובר, ריצ'רד אגניו, אומרת הרבה: "מה דעתך להסיר כעת את התמונה שהתחייבת כי לא תפרסם. הצוות המשפטי בדרך", אמר והסיר לכאורה ספק באשר לאמינותה. בדוברות הרשמית של לנד רובר מסרו כי בכל מקרה לא מדובר בתעלול יח"צני כלשהו וכי התמונה לא הופצה מטעמם.

 

לנד רובר דיפנדר ()

מהתמונה שפורסמה ניתן ללמוד כי עיצוב הפנים של הדיפנדר החדש מודרני בהרבה מקודמו, עם לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע בקונסולה המרכזית, אבל גם מינימליסטי עם מיעוט מתגים. מול הנהג ניצב הגה ארבע צלעות גדול עם הכיתוב "דיפנדר", המופיע גם על דיפון דמוי אלומיניום מול הנוסע. על דוושות התאוצה והבלימה מופיע הכיתוב GO ו-STOP בהתאמה, סוג של בדיחה פנימית כנראה. עוד ניתן להבחין כי ידית ההילוכים ממוקמת על הקונסולה, ומפנה בכך מקום לאפשרות לספסל עם שני נוסעים לצד הנהג.

 

לנד רובר דיפנדר ()

לפני מספר שבועות פרסמה לנד רובר תמונות של אב-טיפוס לדיפנדר מניסויי נהיגה בכביש ובשטח ובתנאים קיצוניים - לרבות טמפרטורות שבין מינוס 40 לפלוס 50 מעלות צלזיוס, באוויר דליל בחמצן בגובה של כמעט ארבעה ק"מ מעל פני הים ועוד. מהתמונות שפורמו דאז בהן עוטה הרכב מדבקות הסוואה לרוב, ניתן להבחין כי העיצוב החיצוני שונה מזה שאפיין אותו ב-70 השנים האחרונות ומזכיר את הדיסקברי 3. כבעבר, הדיפנדר ישווק בתצורת שלוש או חמש דלתות, בשתיהן הגלגל רזרבי מחובר לדלת תא המטען.


לנד רובר דיפנדר ()

תצורת שלדת הסולם וסרנים חיים עליהם התבסס הדיפנדר הקודם תוחלף בפלטפורמת MLA (ר"ת Modular Longitudinal Architecture) חדשה של היצרנית, עם מרכב אחוד ומיתלים נפרדים מלפנים ומאחור. אלה נתמכים כריות אוויר המאפשרות מרווח גחון משתנה. גם היצע מנועי הטורבו-בנזין וטורבו-דיזל צפוי להיות העדכני של היצרנית, עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ושישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר. בעתיד יתכן ויוצעו גם יחידות הנעה היברידיות-נטענות וחשמלי-מלא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים