המיני הקלאסית הזו אינה מזהמת כלל
חברת בריטית המתמחה במירוצים הציגה מיני מקורית, אבל עם לב חשמלי. תכניות הייצור עומדות על 100 יחידות, תג המחיר נוגע בשמיים
אחרי שיגואר חישמלה את ה-E-טייפ
ואסטון מרטין את ה-DB4 וולנטה,
אגדה מוטורית בריטית נוספת עוברת השתלת לב חשמלי. סווינדון (Swindon Powertrain), חברה בריטית המתמחה בייצור יחידות הנעה למרוצים, הציגה גרסה חשמלית למיני המקורית ומבטיחה לייצר אותה ב-100 יחידות. תג המחיר לא פחות משערורייתי בהתאם לאקסקלוסיביות - 79 אלף פאונד (370 אלף שקל לפני מיסים), מחיר שמאפשר לרכוש לא פחות מ-5 מיני חדשות בממלכה המאוחדת.
אלה מאפשרים לחשמלית לזנק ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 130 קמ"ש. מצברים בקיבולת 24 kWh מאפשרים טווח נסיעה של 200 ק"מ בין טעינות, הצפויות לארוך כארבע שעות. התקנת המנוע החשמלי העלתה אומנם את המשקל העצמי ב-80 ק"ג אבל הוא עדיין עומד על 720 ק"ג, משקל נוצה ביחס לכל מכונית מודרנית.
כבסיס משמשת פלטפורמה של מיני מקורית, עם מרכב ותא נוסעים משוחזרים בקפידה למצבם המקורי, כולל שימוש בצבע וחומרים נוגדי חלודה. יחידת ההנעה המקורית הוחלפה במנוע חשמלית המפיק 110 כ"ס, 20 כ"ס יותר מההספק של מיני קופר S שהשיגה ב-1964 את הניצחון המפורסם בראלי מונטה קרלו.
אלה מאפשרים לחשמלית לזנק ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 130 קמ"ש. מצברים בקיבולת 24 kWh מאפשרים טווח נסיעה של 200 ק"מ בין טעינות, הצפויות לארוך כארבע שעות. התקנת המנוע החשמלי העלתה אומנם את המשקל העצמי ב-80 ק"ג אבל הוא עדיין עומד על 720 ק"ג, משקל נוצה ביחס לכל מכונית מודרנית.
המנוע החשמלי מאפשר חלוקת משקל טובה יותר (43/57 לפנים/אחור לעומת 32/68 במיני הרגילה), ואילו ויתור על מיכל דלק מאפשר תא מטען גדול יחסית בנפח 200 ליטר. מערכת הבלמים חוזקה ומשמשת גם כאוגרת אנרגיה למצברים. קפיצים ובולמי זעזועים חדשים מבטיחים יכולת דינמית טובה מגרסת המקור. רשימת האבזור צנועה וכוללת כניסת USB וחימום למושבים. מערכת מולטימדיה, מיזוג והגה כוח הם אופציה בתוספת תשלום.
מיני קופר E