פיז'ו מצהירה כוונות ספורטיביות - 508 היברידית-נטענת
היצרנית הצרפתית מציגה גרסת קצה ל-508 עם מנוע היברידי. 400 כ"ס, הנעה כפולה, זינוק ל-100 ב-4.3 שניות ותכניות לייצור סדרתי בעוד שנה
פיז'ו חושפת גרסת קצה ספורטיבית ל-508 PHEV,
שפותחה על-ידי חטיבת הביצועים של היצרנית ותוצג כאב-טיפוס בתערוכת ז'נבה. לייצור סדרתי היא צפויה להגיע רק במהלך 2020.
ה-508 PSE (ר"ת Peugeot Sport Engineered) היא הדגם היברידי הראשון שעובר השבחה בחטיבת הביצועים של היצרנית. יחידת ההנעה משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר (200 כ"ס) ומנוע חשמלי (110 כ"ס) המחוברים לגלגלים הקדמיים, ומנוע חשמלי נוסף (200 כ"ס) המחובר לגלגלים האחוריים.
ההספק משולב של 400 כ"ס והנעה כפולה-קבועה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות, 1.7 שניות פחות מה-308 GTI, המכונית החזקה ביותר של היצרנית כיום, בדרך ל-250 קמ"ש מרביים. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 11.8 kWh מאפשרים טווח נסיעה של 50 ק"מ ללא שימוש בבנזין. היצרנית גם מתגאה בנתון פליטת מזהמים נמוך במיוחד - 49 גרם CO2 לק"מ על-פי תקן WLTP העדכני.
כמקובל בפיז'ו ספורט, גם המרכיבים הדינמיים עברו שדרוג. בלמים גדולים יותר (380 מ"מ מלפנים עם קאליפר בן 4 בוכנות), קפיצים ובולמי זעזועים קשיחים יותר המאפשרים הנמכת מרכב קלה, מפסק סרנים מורחב (24 מ"מ מלפנים ו-12 מ"מ מאחור), כיול שונה להגה וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S רחבים יותר (245/35).
מבחינה עיצובית מקבלת ה-508 פגוש קדמי אגרסיבי עם פתחי אוורור גדולים יותר, מסיטי אוויר מסיביים סביב למרכב וחישוקי "20. בתא הנוסעים יש מושבי ספורט עם תמיכה משופרת, דיפוני אלקנטרה וגימורי קרבון.
פיז'ו 508 PSE