מותג הטיפוח הקוריאני טונימולי מגיע השבוע לישראל
מותג הטיפוח לא יימכר בחנויות עצמאיות של הרשת - אלא רק בסניפי סופר פארם ובחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יעד המכירות השנתי: 50 מיליון שקל
נספרסו תמכור מכונה לקפה במאג - את הקפסולות תקנו רק אצלה
סינדרלות עם הסכם ממון: על אהבות ופרידות באלפיון העליון יותר מקוטג' וגבנ"צ: טרנד החלבון הזניק את מכירות היוגורטים ליותר ממיליארד ש'
"החלטנו ללכת בבלעדיות עם סופר פארם כי הם הציעו לנו פריסה ארצית ביותר מ-200 סניפים. קיבלנו פנייה גם מרשת BE של שופרסל אבל זה לא היה רלוונטי", אמר אמנון בכר, מבעלי טטרה פארם. "נייבא לארץ 100 מתוך 6,000 מוצרי המותג, ולכן אין הצדקה להקים חנויות עצמאיות בישראל.
>>לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בשת"פ עם סופר פארם אנחנו מקבלים בתוך שבוע פריסה בכל הארץ, וזה עדיף לנו מבחינה אסטרטגית". לדבריו, "היעד שלנו הוא להגיע בשנה הראשונה למכירות בהיקף של 50 מיליון שקל במחירי צרכן". בסופר פארם יתחרה המותג החדש בין היתר במותג הבית מילוקה, שאותו מקדמת סופר פארם בעוצמה.
טטרה פארם, שבבעלות בכר והרמן וייס, מוכרת בעיקר בזכות המותג סבוקלם שאותו היא מייצרת בישראל. זו תהיה הפעם הראשונה שהחברה היצרנית תייבא מותג מחו"ל. בהשקת המותג שייפרס על המדפים החל מהשבוע תשקיע החברה כ-10 מיליון שקל, ובעוד כחודשיים תעלה לאוויר גם אתר סחר ייעודי לטונימולי, שימכור את מוצרי המותג במחירים קרובים למחירים שבהם הוא יימכר בסופר פארם.
החדרת המותג תלווה בפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות. מוצרי המותג נמכרים במחירים שנעים בין 15 שקל ל-100 שקל, והוא מיועד בעיקר לצעירות בנות 18-35, למעט סדרת אנטי אייג'ינג שמשווקת תחת המותג, שמיועדת לגילאי 40 פלוס ומחירה עומד על 300 שקל למוצר. המותג טונימולי נוסד בסיאול בשנת 2006 וב-2013 יצא לראשונה לשוק המערבי.