יונדאי קונה - גם עם הנעה קדמית ב-126 אלף שקלים
רכב הפנאי של יונדאי ישווק מעתה גם בגרסה עם הנעה קדמית, לצד ה-4X4 ששווק עד כה. המחיר יהיה נמוך באלפי שקלים
שנה לאחר שהושק ועם כ-2,000 יחידות שכבר עלו על הכביש, מעדכנת יונדאי את היצע גרסאות רכב הפנאי קונה ומוסיפה לדגם בעל ההנעה הכפולה גם גרסת הנעה קדמית זולה יותר ששווקה עד כה רק בחו"ל.
בגרסה הבסיסית יעמוד המחיר על 126 אלף שקלים ובגרסה המאובזרת יותר 132 אלף שקלים, הוזלה של 10,000 או 8,000 שקלים בהתאמה. יש עם זאת לזכור כי מערכת המולטימדיה 'קונקטד' בה מצוידת גרסת ההנעה הכפולה, תעלה לרוכשי הקונה בעל ההנעה הקדמית 1,600 שקלים.
בתחום יחידת ההנעה אין שינויים: הקונה ישווק עם אותו מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים שהספקו 177 כ"ס , תיבת הילוכים כפולת-מצמדים (עם יחסי העברה שונים) וכתוצאה מכך ומהפחתה מסוימת במשקל, הביצועים השתפרו: התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש התקצרה מ-7.9 ל-7.5 שניות והמהירות המרבית עלתה ב-5 קמ"ש ל-210 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 16.1 ק"מ לליטר על-פי נתוני רשמיים, לעומת 14.9 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה.
גם ברשימת האבזור יש שינויים קלים: התראה על רכב בשטח מת במראות וקיפול מראות חשמלי יוצעו ב-4X4 בשתי הגרסאות וב-2X4 רק ברמת האבזור הבכירה. מנגד, פנסי ערפל קדמיים יהיו זמינים בשתי גרסאות ההנעה הקדמית, אך ב-4X4 רק ברמת האבזור הבכירה. שתי הגרסאות ימשיכו להימכר עם מפרט בטיחות עשיר הכולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב ומערכת התראת עייפות.
הכותב חבר מערכת iCar