קבוצת BBB נערכת להנפקה: "נפרוץ את גבולות שוק המזון"
הקבוצה בוחנת הנפקה או הכנסת קרן השקעות כשותפה. הקבוצה, שכוללת את רשתות ההמבורגרים מוזס, BBB ובורגרים, מוערכת בשווי של 180-200 מיליון שקל - וטוענת שהיא "יותר חברת ניהול מאשר רשת המבורגרים"
>> לסיפורים הכי חמים במדור כלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
משרד הכלכלה רוצה להוזיל מחירי מזון וחניה במקומות ציבוריים
יותר היגיינה, פחות סלמונלה: חברת מ. לסר תבנה מפעל ביצים מתקדם בפרדסיה
קבוצות רכישה ואפליקציות: הדרכים החדשות לקנות פירות וירקות
הקבוצה מפעילה יותר מ-100מסעדות המבורגרים בארץ תחת המותגים מוזס, BBB ובורגרים. מחזור המכירות השנתי שלה 650 מיליון שקל, ולהערכת תורג'מן שווי הקבוצה, אם הייתה מונפקת כיום, נע בין 180 ל-200 מיליון שקל.
האוכל האיטלקי בדרך
"אנחנו יותר חברת ניהול מרשת המבורגרים. החזון שלנו הוא להיות חברת הניהול המובילה בארץ, שמתמחה ברשתות זכיינים מכל סוג - לא רק מזון. אנחנו חושבים אפילו על אופנה", אומרת תורג'מן. לדבריה, גיוס ההון נועד למימון הרכישות וליציאה לחו"ל. "יש לנו בשורה בקטגוריית המסעדות לכל המשפחה, תחום לא מפותח באירופה. פתחנו לפני שנה BBB בברלין ובקרוב, לאור ההצלחה, נפתח סניף שני".
כחלק מההיערכות לגיוס, הקבוצה בוחנת רכישת רשתות נוספות הפועלות בזכיינות, עם עדיפות מיידית לרשת מזון איטלקי. בנוסף, לראשונה נוסף לקבוצה תפקיד משנה למנכ"ל, אליו מונתה יעל הר אבן. מטה הקבוצה, שמונה 50 איש, הורחב כך שהוא נותן לרשתות שירותים בתחום הרכש, הפיננסים, התפעול, השכירות, ועוד - כדי לנצל את כוח הרכישה של הקבוצה עבור הזכיינים.
במסגרת ההתמקדות בקהל יעד המשפחות, בסניף מוזס ברוטשילד ת"א הושק אתמול מתחם בידורי עם "משחקייה עתידנית" שבה מערכות מציאות רבודה. בקרוב ייפתח מתחם בסניף נתניה, ובהמשך באחרים.
לשאלה איך מתמודדת הקבוצה עם המבורגריות שצצות בכל פינה, אמרה תורג'מן כי "הבעיה של הענף היא שסף הכניסה הוא אפס. מי שישרוד זה מי שיש לו, כמונו, חוסן פיננסי".