טוויטר רוצה שתצלמו תמונות, והרבה
הרשת החברתית רוצה שתצייצו עם הרבה יותר תמונות וסרטונים. אלה השינויים שיגיעו לאפליקציה של טוויטר כבר בימים הקרובים
טוויטר מעדכנת את פיצ'ר המצלמה שלה: הרשת החברתית לציוצים ועדכונים מכריזה היום (ד') על עדכונים משמעותיים בגזרת התמונות וסרטוני הווידאו, במטרה לאפשר שיתוף מהיר ואינטואיטיבי יותר של ציוצים ויזואליים. העדכון יגיע למשתמשי האפליקציה של טוויטר במהלך הימים הקרובים בצורה גלובלית. העדכון יאפשר צילום מהיר, הוספת טקסט (Caption) ומיקום - בתוך מסך המצלמה, ושיתוף מיידי.
במסגרת העדכון טוויטר מבשרת על שלושה חידושים מרכזיים בפיצ'ר המצלמה שבאפליקציה: הראשון הוא מתן גישה מהירה יותר לאפשרות הצילום, באמצעות דפדוף (סווייפ) שמאלה מהמסך הראשי בתוך האפליקציה. החידוש השני קשור לפריסה של תמונות וסרטונים בתוך האפליקציה - ובאופן ספציפי בתוך שרשורי דיונים. ויזואליה תופיע מעתה בצורה מודגשת יותר. החידוש השלישי והאחרון יאפשר לכם לצייץ תמונות וסרטונים על בסיס מיקום גיאוגרפי: פיצ'ר המצלמה המעודכן יוכל להציע לכם להצטרף לדיונים ולתיוגים פופולריים כשאתם נמצאים באירועים גדולים כמו משחקי ספורט. המצלמה תזהה את המיקום שלכם, ותציע את ההאשטאג הרלוונטי.
בטוויטר מבטיחים כי זוהי רק ההתחלה, וכי אפליקציית הצילום המובנית צפויה לקבל עוד שדרוגים נוספים בתקופה הקרובה. בנוסף מגדירים ברשת החברתית תמונות וסרטוני וידאו כ"מתניעי שיחה" - כלומר, אלמנטים שמסייעים לפיתוח דיאלוג בטוויטר, ולכן מבקשים לאפשר למשתמשים לשתף ציוצים ויזואליים בצורה קלה יותר - בדומה למה שכבר קורה באפליקציות דוגמת סנאפצ'ט או אינסטגרם.
בחודש שעבר דיווחה טוויטר כי יש לה 321 מיליון משתמשים חודשיים, מתוכם 126 מיליון משתמשים יומיים פעילים - המניבים לה רווח. בטוויטר מקווים כי עדכונים מהסוג הזה ייתנו דחיפה קטנה לרשת החברתית סביב צמיחת המשתמשים. בעולם המערבי טוויטר נתפשת כרשת חברתית לעדכונים ודיונים, אולם בישראל היא עדיין ממוקדת מאוד בברנז'ה, בעיתונות ובפוליטיקה.