הוט תפעיל מרכז שירות מיוחד ללקוחות קשישים
החברה הודיעה כי תפעיל מרכז שירות ייעודי לאוכלוסייה מעל גיל 70, שיאפשר לקבל שירות מזורז בטלפון. כחלק מהמהלך, נציגי שירות הלקוחות של החברה יערכו ביקורי בית אצל הלקוחות הוותיקים, ויעניקו להם הדרכה בתפעול הממירים והמכשירים
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
yes נפרדת מהלוויין - איך זה ישפיע על הצרכנים?
בזק צופה "ירידה מהותית בחברות הבנות" - השווי של yes צפוי להיחתך
דרמה בשוק הטלוויזיה: yes תפסיק לשדר באמצעות לוויין
המרכז החדש יאפשר לקשישים לקבל שירות מזורז בטלפון. לקוח מעל גיל 70 שיתקשר למוקדי השירות של החברה, ינותב ישירות לצוותים הייעודים. לפי הוט, הפניות של אוכלוסייה מבוגרת למרכזי השירות ומוקדי התמיכה מתמקדות בדרך כלל בקשיים לתפעל את המכשירים ובשאלות הנוגעות לחשבונות.
כחלק מהמהלך, נציגי שירות הלקוחות של החברה יערכו ביקורי בית אצל הלקוחות הוותיקים, ויעניקו להם הדרכה בתפעול הממירים והמכשירים. במקביל, נציגים אחרים יבקרו בבתי אבות, יעבירו הדרכות על שירותי החברה ויזמינו לקוחות ותיקים לבקר במוקד.
לפי הוט, 78% מאוכלוסיית האזרחים הוותיקים מנויים לטלוויזיה רב ערוצית. מבדיקה שערכה החברה מתברר כי הטלוויזיה מהווה עבורם את מרכז הבית. רוב הצפייה שלהם מתרכזת בערוצים הליניאריים, כאשר התכנים הנצפים ביותר הם חדשות ואקטואליה (87%).
במקביל, החברה תבצע מהלכי הטמעה בקרב כלל נציגיה, כדי להעלות אצלם את המודעות לצרכים הייחודיים של הלקוחות הקשישים.