בנטלי מציגה - קונטיננטל GT מוזלת, בערך
יצרנית היוקרה הבריטית חושפת גרסת בסיס למכונית הקופה והקבריולה שלה, עם מנוע V8 ו"רק" 550 כ"ס. לישראל היא תגיע בתחילת 2020
בנטלי חושפת גרסת בסיס לקונטיננטל GT,
במרכב קופה וקבריולה, עם מנוע V8 במקום ה-W12 המקובל, במטרה להתמודד מול גרסת הבסיס של המתחרה מבית - אסטון מרטין DB11.
היא צפויה לנחות כאן ב-2020.
יחידת ה-V8 בנפח 4.0 ליטר מפיקה בסיוע צמד מגדשי טורבו 550 כ"ס, 85 כ"ס פחות מה-W12 בנפח 6.0 ליטר. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה עם חלוקת מומנט משתנה לפנים אחור. יחידת הכוח מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-4 שניות לקופה, 4.1 שניות לקבריולה, איטי ב-0.3 שניות מה-W12 אם זה ממש חשוב לכם. גם המהירות המרבית נמוכה יותר - רק 318 קמ"ש, 15 קמ"ש פחות.
בנטלי מציינת כי המנוע החדש והחסכוני יותר יאפשר טווח נסיעה של יותר מ-800 ק"מ בין תדלוקים, אם כי היא טרם פרסמה את נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים הרשמית. לדברי היצרנית, ל-V8 משקל עצמי נמוך יותר וחלוקת משקל מאוזנת יותר, ועל כן היא מציעה התנהגות כביש חדה, מדויקת ומתגמלת. בהתאם, מערכת מיתלי האוויר עודכנה והמוטות המייצבים קלים יותר מגרסת ה-W12.
הבידול העיצובי היחיד מסתכם בסמלי V8 על בתי הגלגלים הקדמיים ורביעיית מפלטים מאחור במקום צמד אובלי ב-W12. פרט לכך היא זהה לחלוטין בעיצוב החיצוני ובתא הנוסעים הכולל לוח מחחונים דיגיטאלי ומסך מגע בגודל "12.3 ואותן מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר עדיין לא נקבע אך הוא יהיה זול מה-W12 שמחירה מתחיל בכ-1.8 מיליון שקלים.
בנטלי קונטיננטל GT