שילב בדרך למהפכה: "הרשת הייתה בקיפאון"
בעל השליטה בפוקס, הראל ויזל, חושף מה הוא מתכנן עבור רשת מוצרי התינוקות שרכש: "הסניפים מיושנים - נכניס עיצוב מהפכני, נוריד את המחיר ונתחרה באגרסיביות"
לפני פחות משנה קנה בעלי קבוצת פוקס, הראל ויזל, מחצית מרשת מוצרי התינוקות שילב ב-31 מיליון שקל. אתמול (ג'), לאחר פרסום הדו"חות הכספיים שהציגו הכפלה ברווחים לשנת 2018, חשף את התוכנית עבורה.
פוקס מנהלת מו"מ לרכישת 50% מרשת מוצרי התינוקות שילב
היזם רונן אלעד רכש את שילב ב-100 מיליון שקל סיפור היוולדה של רשת שילב
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"בקרוב נצא לדרך", אמר ויזל. "שילב זה מותג חזק, אבל מצאתי רשת בקיפאון מול מותגים ומתחרים שנכנסו לשוק, סניפים מיושנים ומחירים גבוהים. אני לא אתן שיגידו ששילב יקרה. לא נהיה הכי זולים, אבל נהיה סבירים. זה שוק מאוד תחרותי, אבל נהיה אגרסיביים. נביא לה מותגים חדשים, נעשה מהפך עיצובי, נשקיע בעגלות, באופנה, ונשלב אותה בדרים קארד".
בהדמיה שהציג נראית חזית הסניף מסוגננת עם קשתות עץ. בסניפים יהיו חדרים למפגש עם מעצבות פנים, משחקיות ועוד. ויזל: "נהפוך 15-10חנויות לסניפי דגל. אלה לא השקעות גדולות, כי הקניונים משתתפים בהוצאות הבינוי".
ויזל חשף איך נולדה עסקת שילב: "הבן הקטן שלי הוא חבר של יהלי, הבת של רונן אלעד, שקנה את שילב ממייסדיה. יום שישי בערב הייתי לבד בבית - אשתי בקנדה עם הבת שבדיוק ילדה - והוא אומר: 'אבא, בוא איתי, ההורים שלה נחמדים'. ככה הכרתי את רונן. אחרי שבוע אמרו לי שרונן קנה את שילב. לא קישרתי, ואז הילד אומר, 'אתה יודע שזה אבא של יהלי'. ככה החלה השותפות".