סופר-פארם מרחיבה את משלוחי המזון ללקוחות לייף סטייל
הרשת ממשיכה להשקיע בשירות משלוחי המינימרקטים קוויק בעקבות התחרות עם שופרסל והצמיחה של קניות המזון אונליין. ההטבות שחברי המועדון יקבלו לא בהכרח יהיו הורדות מחירים
סופר-פארם מרחיבה את שיתוף הפעולה עם מיזם הסופרמרקט המקוון - קוויק. החברה החלה להציע הנחות בלעדיות לחברי מועדון לייף סטייל דרך קוויק וכן אחרי פסח יוקם באפליקציה ובאתר מתחם מיוחד ללקוחות לייף סטייל. זאת אחרי אחרי שהציעה קופון של 50 שקלים בקנייה מעל 250 שקל.
סופר-פארם תייבא קוסמטיקה מחו"ל ותקצץ מותגים
מלחמת הפארמים ועליית מותגי הטיפוח: האם הצרכנים מרוויחים מזה? רגע לפני חג הפסח: שופרסל מסתערת גם על שוק ארנקי הסלולר
המחירים בקוויק לא תמיד נמוכים, אבל המשלוח חינם בקנייה מעל 200 שקל ועם הנחות חברי המועדון - הקנייה עשויה להיות משתלמת. כמו כן קוויק מתחייבת שהמשלוח יגיע לבית הלקוח תוך 4 שעות וגם זה יתרון. יחד עם זאת, הבשורה ללקוחות לייף סטייל לא תהיה בהכרח בתחום המחיר, כך אמרו ל-ynet בקוויק.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"זה יהיה אתר מוגבל כניסה רק ל-600 אלף לקוחות לייף סטייל, בו נציע עשרות מבצעים שהם ייחודיים ללקוחות לייף סטייל, במתחם שיהיה מותאם ללקוחות לייף סטייל", אמר ל-ynet אבירם גנות מנכ"ל קוויק. "המטרה היא לתת להם חוויה ייחודית. זה יכול להתבטא במשלוח מהיר יותר ומשודרג, בזמינות, באריזות, בכל מיני דברים שנרצה לייצר חוויה מיוחדת למועדון. בנוסף, הצעד הבא יהיה שמי שקונה בקוויק, יקבל הנחה במחלקת הקוסמטיקה בסופר-פארם, דבר שלא נעשה עד היום".
סופר-פארם מנסה לתפוס אחיזה בתחום המזון לאחרונה, גם בעקבות התחרות שלה מול שופרסל שהשיקה לאחרונה את רשת הפארם המתחרה Be וגם כדי "לתת ערך מוסף ללקוחות שלה", כך לפי גרנות. "שוק המזון באונליין מוערך בכ-2.5 מיליארד שקל, יגיע לכ-5 מיליארד ב-2023 ובעתיד אני מניח שיגיע לכ-20%, שיהוו כ-10 מיליארד שקל".
לאחרונה פורסם כי סופר-פארם מתכוונת לפתוח רשת מעדניות. החברה החלה לפנות לאחרונה יותר שטחי מדף בחנויות שלה לטובת מוצרים שלא נמכרו בה בעבר, כמו שמן ושימורי תירס. לסופר-פארם יש גם שת"פ עם יינות ביתן: תווי השי של יינות ביתן יכללו לראשונה גם אפשרות קנייה בסופר-פארם. רשת הפארם גם מפתחת את שירות המשלוחים שלה: היא חברה לאחרונה לקומנסנס רובוטיקס במטרה להציע משלוחים מהירים ממרכזים לוגיסטיים רובוטיים קטנים בתוך הערים. יחד עם זאת כל זה לא משפיע רבות על המחירים בסופר-פארם, שלקוחותיה רגילים למחירים לא נמוכים שמופחתים בזכות קופונים ומבצעים.
קוויק (לשעבר ברינג ברינג), זו אפליקציה בבעלות פרטית של מספר יזמים ומשקיעים, בין היתר החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה ישראל). היא מציעה משלוחי מזון ממינימרקטים וסופרמרקטים במרכזי הערים ברחבי הארץ. כך היא יכולה לאפשר משלוח מהיר באותו היום ללא צורך במרכז לוגיסטי. לאחרונה החלה לאפשר גם שירות איסוף עצמי תוך שעה וכן השקה שירות למקומות עבודה. גובה ההזמנה הממוצעת בה עומד על 450 שקל. סופר-פארם השקיעה לאחרונה בקוויק, עם אופציה להגיע ל-25% מהבעלות בה.
סופר-פארם
צילום: מירב קריסטל
מומלצים