מנעליים לחזיות: בעלי TOGO יביא ארצה את אינטימיסימי
קבוצת קלצדוניה האיטלקית, מיצרניות ההלבשה התחתונה הגדולות בעולם, חתמה על הסכם עקרונות עם מאיר נג'יבי לפתיחת 60 חנויות בארץ של מותג הגרביים והגרביונים קלצוניה, ושל מותגי ההלבשה התחתונה אינטימיסימי וטצניס
שלוש רשתות איטלקיות להלבשה תחתונה בדרך לארץ. ל-ynet נודע כי מדובר באינטימיסימי (Intimissimi), קלצדוניה (Calzedonia) וטצניס (Tezenis) - כולן של קבוצת קלצדוניה, שחתמה על הסכם עקרונות עם הבעלים של נעלי טו גו, מאיר נג'יבי, לפתיחת 60 חנויות בארץ. חנות ראשונה של אחד המותגים צפויה להיפתח עד סוף השנה. גובה ההשקעה במהלך: 20 מיליון שקל.
אנתרופולג'י פתחה חנות ראשונה בישראל - מה המחירים?
החזיות לא נמכרות: ויקטוריה'ס סיקרט מחזירה את בגדי הים
מותגי האיפור שחייבים להגיע לישראל
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הקבוצה נחשבת לאחת מיצרניות וקמעונאיות ההלבשה התחתונה הגדולות בעולם לצד טריומף, ויקטוריה'ס סיקרט, מרקס אנד ספנסר ולה פרלה. בישראל היא תתחרה בין היתר באינטימה של גולף, איירי של אמריקן איגל (פוקס), פיקס, ג'ק קובה, דלתא, אפרודיטה והמשביר לצרכן.
תחתונים בשלושה אירו
רשת אינטימיסימי הוקמה ב-1996 בוורונה. הקשר שלה עם ישראל התחיל ב-2001, כשפתחה מספר חנויות בארץ אך תוך כחמש שנים עזבה. בארה"ב, המותג נמכר בעבר בחנויות ויקטוריה'ס סיקרט, עד שנכנס למדינה כמותג עצמאי. הוא נחשב אלגנטי ומינימליסטי יותר מהמותג האמריקני ונמכר במחירי אמצע.
באיטליה חזיות המותג נמכרות לרוב בטווח של 55-30 אירו (במבצע שמונה אירו), תחתונים 3-7 אירו (שני אירו במבצע) וכותנות לילה ופיג'מות 30-70 אירו. מידת הקאפ הגדולה ביותר שמצאנו ברשת באיטליה היא F, והיא נעדרת מרוב הדגמים. הפרזנטורית של המותג בין 2015 ל-2017, אגב, הייתה הישראלית שלומית מלכה.
המותג קלצדוניה נוסד ב-1987 ויש לו לבדו יותר מ-1,750 חנויות בעולם. הוא מוכר גרביים, גרביונים, טייטס וגרביונים לנשים, גברים וילדים. טייטס לנשים מוצע לרוב במחיר של 20-50 אירו, גרביונים בארבעה עד 15 אירו (החל משלושה אירו במבצע) וגרביים ב-2.5 עד שישה אירו. טייטס דמוי עור לילדות נמכר ב-16 אירו וגרביונים לילדות בארבעה אירו.
טצניס הוא מותג הלבשה תחתונה צעיר יותר, שמוכר בין היתר חזיות בחמישה עד 16 אירו, אבל גם בגדי ילדים ובגדי ים. הישראלית עדן פינס משתתפת בקמפיין הנוכחי של הרשת.
הגיעה גם למצרים
קבוצת קלצדוניה גילגלה 2.3 מיליארד אירו ב-2018 ומחזיקה גם במותגים פלקונרי (Falconeri), אטליה אמה (Atelier Emé) וסניורווינו (SignorVino). יש לה נוכחות ב-52 מדינות, בין היתר במדינות השכנות כמו לבנון, ירדן, קפריסין ומצרים.
לרשת נעלי טו גו 72 סניפים בישראל ויש לה כוונות לפעול גם מעבר לים בעתיד. היא מגלגלת 180 מיליון שקל בשנה נכון ל-2018 ונחשבת לרשת שמצליחה לפעול בתחום ההנעלה הלא פשוט, שכולל רשתות וחנויות של נעלי יבוא וייצור מקומי וכן מכירת נעליים ברוב רשתות האופנה לצד קניות באינטרנט.
בשנים האחרונות רשתות הנעליים מתמודדות גם עם התחזקות מותגי הספורט. בישראל נסגרו בשנים האחרונות רשתות כמו פיילס האמריקאית (שנמצאת בצרות גם בארה"ב) וצ'ארלס אנד קית' והמותג קליגולה נבלע בתוך חנויות המותג פטיש. בשוק טוענים שטו גו מצליחה בזכות המבחר הגדול והמתחלך, של דגמים שהיא מציעה והניהול של נג'יבי והצוות הוותיק שלו.