שתף קטע נבחר
 

המערכת שמצמצמת את השימוש בנייד בנהיגה

חברת SAVERONE פיתחה מערכת המצמצמת את השימוש בנייד למינימום הבטוח בזמן הנהיגה ומונעת תאונות דרכים. "מקווים להשתלב בפסי היצור של הרכבים". יצאנו לבדוק איך זה עובד

בשיתוף UMI

 

צילום: ירון שרון

צילום: ירון שרון

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בשנים האחרונות תעשיית האוטו-טק הישראלית נכנסת להילוך גבוה עם יותר מ-300 חברות ישראליות הפועלות בתחום. מספר חסר תקדים במדינה שכלל לא מייצרת מכוניות. במסעותינו הגענו הפעם לחברת SAVERONE שעוזרת לנו להתעלם גם מהבוס.

 

אתם נוהגים ברכב ופתאום הטלפון מייצץ - נכנסה הודעה, מייל אולי ווטצאפ - ואין מצב שתצליחו להתעלם מזה. לא להציץ אפילו קצת במסך לראות מה הגיע וממי. אולי זה הבוס? או הצעת מחיר? והילדה שלא מרגישה טוב בבית הספר? השימוש בנייד בנהיגה קיבל ממדי מגיפה של ממש - וכמו מגיפה זה עולה בחיים של אנשים ולעוד הרבה תאונות מיותרות לגמרי.

 

חברת SAVERONE פיתחה מערכת המצמצמת את השימוש בנייד למינימום הבטוח. עמי גור מנכ"ל SAVERONE "אנחנו פיתחנו מערכת ייחודית שמונעת תאונות דרכים שנגרמו כתוצאה משימוש בטלפון נייד בנהיגה". המערכת מסוגלת לזהות טלפון סלולארי ב"בועה" ווירטואלית באיזור הנהג ולהפעיל על הטלפון הזה מכונת מצבים המגדירה אילו פונקציות יישארו פעילות. תנאי נוסף וחשוב הוא שהמערכת פועלת גם כשאין שיתוף פעולה מצד הנהג. זאת אומרת שברגע זיהוי הטלפון, הוא יהיה חייב להתחבר למערכת באמצעות בלוטות'. אם לא יתחבר, תופעל אזעקה, או צפצוף מאד מטריד ברכב (בסגנון של צפצוף על אי חגירת חגורות בטיחות). מהאזעקה אפשר יהיה להיפטר על ידי חיבור הסלולארי למערכות הוא להוצאות מחוץ לסביבה הנגישה לנהג.

 

בשלב ראשון המערכת תהיה כתוספת אפטר-מרקט אותה ניתן יהיה להתקין במכונית קיימת, כאשר בעתיד החברה מקווה להשתלב כבר בפסי היצור של הרכבים והמערכת שתצמצם לרמה של צ'יפ אשר ישב במערכת הבידור והקישוריות של הרכב משם יעשה את העבודה.

 

הסמארטפון הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו - ואפילו גופנו - אבל חייבים לזכור שבזמן נהיגה אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ופשוט לשים אותו בצד.

 

בשיתוף UMI

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים