רנואר מצטרפת לטרנד: נכנסת לתחום העיצוב לבית
רשת האופנה הישראלית הולכת בעקבות רשתות בינלאומיות כמו זארה ו-H&M ופותחת מחלקות להום סטיילינג. מנכ"ל רנואר: "כל הזמן אנחנו מחפשים למתוח את המותג"
רנואר לבית: רשת האופנה רנואר, הנמצאת בבעלות יוסי ברוש, אלי ברקוביץ והמנכ"ל סרג' דרעי, הולכת בעקבות רשתות אופנה בינלאומיות כמו זארה, H&M ואנתרופולוג'י ונכנסת לראשונה לתחום אופנת הבית - הום סטיילינג.
פינטרסט מגיעה לוול סטריט: שווי החברה - 12 מיליארד דולר
זארה תשיק אתר מכירות אונליין בישראל איקאה פתחה חנות בתל אביב - למטבחים בלבד
ב-15 חנויות הקונספט הגדולות של רנואר, כולל החנות בקניון עזריאלי בתל אביב ובקניון מלחה בירושלים, הוקצה שטח שעוצב במיוחד למותג החדש RENUAR & MORE המציע פריטים לבית כמו כריות, מצעים, כלי נוי קטנים ונרות. מחיר הפריטים מ-30 שקל עד 180 שקל. גם ליד קו הקופות הוקמה תצוגה קטנה שמכוונת למחלקה הייעודית.
>> לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ברנואר החליטו על השקה לפני פסח כדי לנצל את קדחת הקניות והמתנות ומדגישים כי המוצרים החדשים לבית, בעיקר מצעים, כריות ומוצרי טקסטיל, לא נרכשו "מהמדף" באולמות תצוגה של יצרנים בסין. לדברי המנכ"ל סרג' דרעי, הפריטים עוצבו במיוחד בסטודיו של רנואר תוך ניצול העובדה כי היצרנים הם אותם מפעלים המייצרים עבורה את קולקציית האופנה.
המחלקות החדשות ישמשו כפיילוט לבחינת כניסה נרחבת של רנואר לתחום מוצרי הבית. במקביל, המוצרים החלו להימכר גם באתר האינטרנט של רנואר.
"הגיע הזמן להום סטיילינג"
"הרבה רשתות אופנה בינלאומיות נכנסו לתחום עיצוב הבית בהצלחה והקימו מחלקות או אפילו רשתות עצמאיות המתמחות במוצרים לבית בקו עיצובי המתכתב עם הקו האופנתי של הרשת", אמר דרעי ל"ממון". "כחלק מהיותנו מותג אופנה מתרחב וגדל נציע פריטי עיצוב מרהיבים לבית בהתאמה לקו האופנתי הצעיר הבועט והטרנדי שלנו - ובמחירים נגישים. אנחנו חברת אופנה ולכן יש לנו אפשרות לדייק אופנתית, במוצרים ובאיכות. אנחנו כל הזמן מחפשים למתוח את המותג. נכנסנו לתחום הנעליים, בגדי ים ואביזרים - ועכשיו הגיע הזמן להום סטיילינג".
כאמור, הסנונית הראשונה נכנסה כבר לחנויות לקראת חג הפסח וכוללת סטים של מצעים מכותנה בהדפסים שונים וטרנדיים וסטים מבד ג'רזי בשלושה צבעים של אפור מלאנג'. לאלו צורפו נרות בתוך קופסאות מעוצבות, כריות נוי ושטיחים אתניים.
תחום עיצוב הבית מגלגל מיליוני שקלים בשנה, ועם השחקניות הבולטות בתחום בישראל נמנות גולף אנד קו, פוקס הום, איקאה, מיניסו ומקס סטוק.
רנואר, המונה 150 סניפים בכל רחבי הארץ, מגלגלת מחזור הנוסק למיליארד שקל. הקבוצה, שהוקמה ב-1993 מעסיקה כ-1,600 עובדים, מתוכם כ-300 במטה החברה ובמרכז הלוגיסטי באזור התעשייה מעוין שורק בראשל"צ.