שתף קטע נבחר
 

טויוטה היילנדר חדש - עשוי להגיע גם אלינו

טויוטה הציגה בתערוכת ניו יורק היילנדר חדש, דור רביעי לרכב הפנאי הגדול שלה אשר לא שווק כאן עדיין רשמית, אך עשוי להגיע בעתיד

טויוטה הציגה בניו יורק את ההיילנדר החדש, דור רביעי בשושלת לרכב הפנאי הגדול של טויוטה, המבוסס עקרונית על ראב4 אך מציע מקום לשמונה נוסעים. למרות שהוא מיועד לשוק הצפון-אמריקאי, מספר יחידות ממנו הגיעו לישראל בערוצי הייבוא האישי והמקביל. לדברי יוניון מוטורס, יבואנית המותג לישראל, שיווק רשמי נמצא בבחינה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

המראה עבר שדרוג "דינמי", למרות שביחס לדגמי הפנאי שמשווקת היצרנית באירופה הוא פחות נועז. יש יחידות תאורה צרות יותר, פתחי אוורור בולטים, סבכה דטומיננטית וקורה A מושחרת להעצמת האפקט הקרבי. החלק האחורי מזכיר מעט את דגמי לקסוס הגדולים.

 

טויוטה היילנדר ()

תא הנוסעים עבר אף הוא שדרוג וכולל בין היתר מסך מידע-מגע ענק ("12.3), מסך נוסף בלוח המחוונים ותצוגת נתונים עלית. הוא מבוסס על פלטפורמת TNGA העדכנית של טויוטה עם בסיס גלגלים ארוך יותר ב-6 ס"מ מהדגם היוצא ומציע אפשרות כיוון למרחק של שורת המושבים האמצעית. נפח תא המטען 456 ליטר כשכל המושבים בשימוש ו-1,150 בקיפול השורה השלישית.

 

טויוטה היילנדר ()

טויוטה היילנדר ()

אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה בחירום), תאורה דינמית וזיהוי תמרורים.

 

היצע המנועים כולל V6 בנזין בנפח 3.5 (295 כ"ס) שעבר בירושה מהדגם היוצא, עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית כפולה-קבועה רגילה או כפולה-קבועה עם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני, המאפשר הכוונת מומנט בהתאם לתנאי הדרך ומצב הנהיגה הנבחר (כולל שני מצבים ייעודיים לשטח).

 

טויוטה היילנדר ()

הגרסה היברידית מתבססת על מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר - לעומת V6 בנפח 3.5 ליטר בהיברידי היוצא - עם הספק מרבי של 240 כ"ס (66 כ"ס פחות). לדברי טויוטה, צריכת הדלק נמוכה כעת ב-17%. ההנעה בדגם זה תהיה קדמית או כפולה בסיוע מנוע חשמלי נוסף המחובר ישירות לגלגלים האחוריים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים