יפאורה נכנסת לתחום משקאות האנרגיה עם המותג שוופס אנרג'י
לדברי החברה, המותג החדש יכיל חצי מכמות הסוכר בהשוואה למשקאות מתחרים כדוגמת XL ו-BLUE
יפאורה נכנסת לראשונה לתחום משקאות האנרגיה תחת המותג שוופס אנרג'י.
"בגלל ציורי אירוויזיון" - אין חותמת בד"ץ לבקבוקי נביעות
היעד הבא: שטראוס מתרחבת לתחום הטופו
הקנס לקוקה קולה ישראל יקטן ל-51 מיליון שקל
המותג החדש יכיל חצי מכמות הסוכר בהשוואה למשקאות מתחרים, כדוגמת XL של טמפו התופס 60% נתח שוק, BLUE של שמשום התופס 34% ורד בול שתופס כיום 3% בלבד. ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% בהשוואה לאשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון שקל.
יפאורה, שסבלה ממותגיות של משקאות זולים, מתכוונת להשיק משקאות נוספים תחת המותגים "ספרינג" ו"שוופס" שנחשבים מותגי פרימיום, ובקרוב תשיק סדרת מיצים בבקבוקי זכוכית תחת השם פירות וירקות.
שוופס אנרג'י
צילום: יח"צ
מומלצים