ב.מ.וו M8 מתכוננת להשקה, עם 2 מצבי בלימה
היצרנית הגרמנית ממשיכה לחשוף פרטים על גרסת קצה לסדרה 8 החדשה שתציע חידוש מעניין - אפשרות שליטה על מצבי בלימה
ב.מ.וו גם מאשרת כי ה-M8 תוצע כבר מתחילת השיווק במרכב קופה וקבריולה, בכל אחת מהן ניתן יהיה לבחור בשתי רמות הספק ממנוע V8 בנפח 4.4 ליטר כפול מגדשי טורבו - כ-600 כ"ס ברגילה או כ-630 כ"ס בגרסת הקומפטישן. המשך שרשרת ההנעה כולל תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה בכיול משתנה (רגיל או ספורט, עם העברת יותר כוח לאחור), כמו-גם אפשרות לניתוק הציר הקדמי לטובת הנעה אחורית "טהורה".
מהתמונות שפרסמה היצרנית, הפעם עם מדבקות הסוואה חלקיות בלבד, ניתן להבחין כי גרסת הקופה תוצע עם גג קרבון המפחית את המשקל העצמי ומנמיך את מרכז הכובד - בדומה לגרסאות קצה של דגמי M בעבר. שינויים נוספים לעומת סדרה 8 רגילה כוללים פגושים שונים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים, מסיט אוויר עם רביעיית מפלטים מאחור, ספוילר קטן על קצה דלת תא המטען, ומראות בחיבור (דמוי) שתי צלעות - כמקובל בדגמי חטיבת הביצועים.
ה-M8 תצויד בבורר מצבי נהיגה חדש, אינטואיטבי יותר לתפעול, עם שלושה מצבים קבועים מראש: "כביש", "ספורט" המפחית את מערכות הסיוע לנהיגה למעט התראת התנגשות ובלימה אוטונומית ו"מסלול", המבטל גם את מערכת השמע ומערכת הניווט ומציג נתונים כמו את לחץ אוויר וטמפרטורה בכל אחד מהצמיגים.
בנוסף יש גם אפשרות להתאמה אישית של יחידת ההנעה, קשיחות בולמי הזעזועים האדפטיביים, מידת התערבות בקרת היציבות, תגבור הגה ואפילו בלמים ("נוחות" וספורט"). כמו בשאר דגמי חטיבת הביצועים, גם כאן ניתן לקבוע שני מצבים מועדפים-אישית ולעבור אליהם בלחיצת מתג על ההגה (M1 ו-M2).
ב.מ.וו מציינת כי האפשרות החדשנית לבחירה בין שני מצבי בלימה מתאפשרת תודות למגבר בלם חדש המשלב את מחשב הניהול ומאפשר לחץ משתנה בהתאם למצב הנבחר. המערכת גם קלה ב-2 ק"ג לעומת זו המותקנת בדגמים האחרים של היצרנית ומבטיחה להציע היזון חוזר עדיף בעיקר בנסיעה בכביש רטוב או בטמפרטורות גבוהות. בנוסף היא אמורה לשפר את דרך התערבות בקרת היציבות כשהיא נדרשת לכך.