אופל גרנדלנד PHEV - בישראל ב-2020
היצרנית הגרמנית חושפת גרסה היברידית נטענת לרכב הפנאי שלה, עם 300 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ. לישראל הוא יגיע באמצע השנה הבאה
הגרנדלנד PHEV עושה שימוש באותה יחידת הנעה שהוצגה בפיז'ו 3008, המבוסס על אותה פלטפורמה. זו משלבת בין מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר עם 200 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 109 כ"ס המניעים את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. מנוע חשמלי נוסף (109 כ"ס) מחובר ישירות לגלגלים האחוריים מה שמאפשר הנעה כפולה. התפוקה המשולבת עומדת על 300 כ"ס.
ליחידת ההנעה ארבעה מצבי נהיגה – חשמלי מלא, היברידי (המשלב בין המנועים לפי דרישה), ספורט והנעה כפולה שבו המנוע האחורי פועל באופן קבוע כדי להתמודד עם משטחים דלי אחיזה. אופל לא פרסמה את נתוני הביצועים, אבל ה-3008 PHEV מזנק ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות, והנתון צפוי להיות דומה. גם זמני הטעינה טרם פורסמו, אך גם הם צפויים להיות דומים לתאום הצרפתי - שעה ו-45 דקות באמצעות עמדה מנוהלת ועד שבע שעות באמצעות שקע חשמל ביתי.
המנועים החשמליים ניזונים ממצברי ליתיום-יון בקיבולת 13.2 kWh ומאפשרים טווח נסיעה של 50 ק"מ ללא שימוש במנוע הבנזין (על פי תקן WLTP). לפי היצרנית, זהו טווח הנסיעה היומי של כ-80 אחוזים מהנהגים בגרמניה, דבר שמאפשר צמצום השימוש בבנזין בנסיעות השגרתיות. עוד מציינת היצרנית כי מערכת בלימה אוגרת אנרגיה מאפשרת להימנע כמעט לחלוטין משימוש בדוושת הבלם בנסיעה רגילה, והיא מסוגלת אפילו להביא את המכונית לעצירה מלאה.
מבחינה עיצובית השינויים צנועים ומסתכמים בצמד תגים המעידים על יחידת ההנעה בפרופיל חישוקים שונים ואפשרות לצביעה בשחור למכסה המנוע. בפנים יש ידית הילוכים בעיצוב גו'יסטיק, בורר מצבי נהיגה ואפשרות לנתונים על מערכת ההנעה במסך המגע.