ג'יפ צ'ירוקי מעודכן סוף סוף כאן. המחיר: מ-265 אלף שקל
גרסתו העדכנית של רכב הפנאי-שטח שעבר לאחרונה מתיחת פנים, נחתה בישראל. המחיר זינק ב-50 אלף שקלים
ג'יפ צ'ירוקי, מהדגמים הראשונים של ג'יפ-קרייזלר שהתבססו על פלטפורמת פיאט, חוזר לישראל לאחר מתיחת פנים שנערכה לו לפני כשנה וחצי ובאיחור של כחצי שנה. במסגרת השינויים ניתן למצוא עדכון לעיצוב החיצוני, מנוע חדש ומערכות בטיחות אקטיביות. עוד בשינויים: זינוק של 50 אלף שקלים במחיר.
מתיחת הפנים לצ'ירוקי עשתה טוב לרכב בעל השם המיתולוגי, עם חזית קל יותר (במעט) לעיכול הכוללת מכסה מנוע ויחידות תאורה חדשים וסבכה קדמית בולטת יותר. בחרטום מוצבת יחידת טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמשמשת גם את ג'יפ רנגלר ואלפא רומיאו ג'וליה. עם 272 כ"ס ו-40.7 קג"מ, תוספת משמעותית למנוע ה-2.4 ליטר היוצא (177 כ"ס, 23.6 קג"מ).
תוספת הכוח המשמעותית מסייעת לשיפור ניכר בביצועים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כעת באופן רשמי 7.3 שניות בלבד, שיפור של כמעט 3 שניות. עם זאת, צריכת הדלק הרשמית עומדת על 9.4 ק"מ לליטר, נתון פחות טוב מבעבר (10.6 ק"מ לליטר). כמו תמיד, הכוח מועבר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת תשעה הילוכים אוטומטית.
גרסת Longitude הבסיסית מגיעה מעתה עם מפרט בטיחות הכולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרה אקטיבית לסטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית לרבות בנסיעה בתנועה איטית. בנוסף היא כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "7 וקישוריות אפל קארפליי, חישוקי "17, תא מטען חשמלי עם פתיחה בהושטת רגל, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי וכניסה והנעה ללא מפתח.
גרסת Limited הבכירה (300 אלף שקלים) כוללת בנוסף גם מושבי עור, גג שמש חשמלי, מסך מולטימדיה גדול יותר, חישוקי "18, ניטור שטחים מתים במראות ומערכת לחניה אוטומטית.
הכותב חבר מערכת iCar