שתף קטע נבחר
 

פרארי 488 פיסטה בישראל. החל מ-2.5 מיליון שקל

יבואנית פרארי מתחילה לשווק את הפיסטה, גרסת הקצה ל-488 GTB. תג המחיר מתחיל ב-2.5 מיליון שקל

פרארי מתחילה לשווק בישראל את ה-488 פיטסה, גרסת הקצה ל-488 GTB שבינתיים יצאה לגמלאות והוחלפה על ידי ה-F8 טריבוטו. תג המחיר עומד על 2.5 מיליון שקל.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

לפיסטה מנוע V8 כפול-מגדשים, עם תפוקה של 720 כ"ס, 50 כ"ס יותר מה-GTB, אבל הספק זהה ל-F8 העדכנית. הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד סופר-מהירה. המשקל העצמי נמוך ב-90 ק"ג (1,280 ק"ג) בזכות שימוש נרחב בסיבי פחם (פגושים, מכסה המנוע ואפילו חישוקים). בהתאם, הזינוק ל-100 קמ"ש עומד רשמית על 2.85 שניות, 0.15 שניות פחות מה-488 GTB ורק 0.05 שניות פחות מה-F8 החדשה. המהירות המרבית זהה לגרסה העדכנית ועומדת על 340 קמ"ש. 

 

הפיסטה תעשה שימוש בדור השישי של מערכת SSC (ר"ת Slide Slip Control) השולטת ביכולת הספיגה של כל בולם זעזועים בנפרד, במידת הנעילה של הדיפרנציאל האחורי ובבקרת היציבות. כאן שולטת המערכת גם בכוח הבלימה שמופעל על כל גלגל. לדברי היצרנית, המערכת החדשה מאפשרת לנהג שליטה קלה יותר במכונית במגבלות האחיזה ובמידת ההחלקה.

 

ויזואלית נבדלת הפיסטה בכונס אוויר מסיבי מלפנים שעוצב לטענת היצרנית בהשראת מכוניות קבוצת ה-F1 של פרארי, עם מסיט אוויר גדול בפגוש האחורי וספוילר מסיבי בקצה מכסה המנוע (מאחור). התוצאה היא שיפור של 20% בכוח ההצמדה. גם המיתלים כוילו מחדש והיא עוטה צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 שפותחו במיוחד עבורה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים