פרארי 488 פיסטה בישראל. החל מ-2.5 מיליון שקל
יבואנית פרארי מתחילה לשווק את הפיסטה, גרסת הקצה ל-488 GTB. תג המחיר מתחיל ב-2.5 מיליון שקל
פרארי מתחילה לשווק בישראל את ה-488 פיטסה,
גרסת הקצה ל-488 GTB
שבינתיים יצאה לגמלאות והוחלפה על ידי ה-F8 טריבוטו.
תג המחיר עומד על 2.5 מיליון שקל.
לפיסטה מנוע V8 כפול-מגדשים, עם תפוקה של 720 כ"ס, 50 כ"ס יותר מה-GTB, אבל הספק זהה ל-F8 העדכנית. הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד סופר-מהירה. המשקל העצמי נמוך ב-90 ק"ג (1,280 ק"ג) בזכות שימוש נרחב בסיבי פחם (פגושים, מכסה המנוע ואפילו חישוקים). בהתאם, הזינוק ל-100 קמ"ש עומד רשמית על 2.85 שניות, 0.15 שניות פחות מה-488 GTB ורק 0.05 שניות פחות מה-F8 החדשה. המהירות המרבית זהה לגרסה העדכנית ועומדת על 340 קמ"ש.
הפיסטה תעשה שימוש בדור השישי של מערכת SSC (ר"ת Slide Slip Control) השולטת ביכולת הספיגה של כל בולם זעזועים בנפרד, במידת הנעילה של הדיפרנציאל האחורי ובבקרת היציבות. כאן שולטת המערכת גם בכוח הבלימה שמופעל על כל גלגל. לדברי היצרנית, המערכת החדשה מאפשרת לנהג שליטה קלה יותר במכונית במגבלות האחיזה ובמידת ההחלקה.
פרארי 488 פיסטה