שתף קטע נבחר
 

הרמתם ב-2019 קמפיין שכבש את YouTube?

מותגים ישראלים ובינלאומיים עלו השנה ב-YouTube עם קמפיינים קריאייטיבים וחדשניים. כעת, תחרות YouTube Works נותנת כבוד לקמפיינים המובילים של 2019, שהפיקו את המיטב מפלטפורמת הווידיאו המובילה ושדרגו את התוצאות העסקיות של המותג. משרדי פרסום, סוכנויות ומותגים מוזמנים להירשם לתחרות ולהוכיח שהקמפיין שלהם היה הכי מרגש ואפקטיבי בשנה החולפת

בעשור האחרון מותגים בישראל וברחבי העולם עשו מהפכה בדרך בה הם מתקשרים עם הלקוחות שלהם. העידן של פרסום פאסיבי מפנה את מקומו למעורבות ישירה עם הלקוחות דרך הרשתות החברתיות והערוצים הדיגיטליים השונים. חלק בלתי נפרד מתהליך השינוי מתרחש ב- YouTube, שאפשרה למותגים להציג תוכן מרגש, מעורר מחשבה ואפקטיבי, בקמפיינים ששיפרו את התוצאות העסקיות של המותג.

 

תחרות YouTube Works חוגגת את ההצלחה הזו. בפעם הראשונה בישראל, הקמפיינים המקומיים המובילים שעלו השנה בפלטפורמה יכולים לקחת חלק בתחרות. עשרות סוכנויות פרסום ומותגים נרשמו לתחרות YouTube Works ברחבי העולם בקטגוריות השונות. האם הקמפיין שלכם יזכה להיות הקמפיין הקריאייטיבי, החדשני והאפקטיבי ביותר ל-2019 בישראל?

 

איך זה עובד?

ראשית, עליכם להירשם לתחרות על ידי מילוי טופס רישום. בחרו לאיזו קטגוריה מסע הפרסום שלכם הכי מתאים: קמפיין משולב עם כלים של Google, קמפיין Pro Bono, קמפיין חדשנות, קמפיינים בפורמטים שונים של YouTube, אסטרטגיית מדיה, הפקה 'קטנה-גדולה' ועוד.

 

 YouTube (צילום: יח
YouTube Works - תחרות הפרסום השנתית של יוטיוב יוצאת לדרך, ההרשמה החלה

חבר השופטים, המורכב מבכירים בעולם השיווק, הפרסום ומדיה, יבחן את העבודות שהוגשו לתחרות ויכריז על הזוכים הגדולים, על פי קריטריונים שונים של הצלחת המותג, קריאטיביות, ביצועים, אופן הצגת הסיפור והאפקטיביות.

 

הסוד לזכייה - ספרו את הסיפור שמאחורי הקמפיין

על מנת להעלות את הסיכויים לזכייה, דאגו למלא את טופס הרישום בצורה מעניינת ומעוררת מחשבה. אחרי הכל, מדובר בתחרות על קריאייטיביות, וזו מתחילה כבר בהגשת המועמדות.

ספרו על היעדים שהיו לכם, האתגרים מולם עמדתם, והדרך בה מינפתם את הפלטפורמה להשגת המטרה ולשינוי החיובי בתוצאות העסקיות.

 

הזוכים בקטגוריות השונות יהיו הקמפיינים היצירתיים והיעילים ביותר, אלו שעשו את השימוש החכם ביותר ב-YouTube כפלטפורמת פרסום ושיווק.

 

הקמפיין שלי עומד לנצח! עד מתי אפשר להירשם?

 הגשת המועמדויות לתחרות YouTube Works פתוחה כעת ותסתיים ב-20 בספטמבר, 2019.

 

הזוכים בתחרות יוכרזו באירוע סוף השנה של YouTube במהלך חודש דצמבר 2019.

 

רוצים להירשם ואולי לזכות? היכנסו לאתר התחרות>> yt.be/worksil 

 

יש לכם שאלות? פנו ל- youtube-works-il@google.com ונשמח לענות לכם

 

הקמפיין המנצח בתחרות YouTube Works ארה״ב

הקמפיין המנצח בתחרות YouTube Works ארה״ב

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

זקוקים למעט השראה? הנה הקמפיין של חברת המובייל Xfinity, אחת הזוכות הגדולות של התחרות בארצות הברית

הנה הצצה לקמפיין YouTube שמנצל היטב את היכולות של הפלטפורמה, ואחד מהזוכים בתחרות YouTube Works בארצות הברית השנה. זהו קמפיין וידיאו קצר וממוקד של 6 שניות למודעה בפורמטים השונים של YouTube, שהביא לעלייה של פי שלושה בהיקף החיפוש של שם המותג, 3.7 מיליון לקוחות של המתחרים שנחשפו למודעות, ויותר מ-10,000 לקוחות חדשים שהצטרפו מרגע תחילת הקמפיין.

 

חברת המובייל Xfinity, הפועלת בשוק תחרותי ועמוס במיוחד, רצתה להראות לצרכנים שמשתלם לעבור אליה. הם טרגטו מנויים של חברות אחרות והראו להם פרסומות, המתאימות לז'אנר של הווידיאו שבו הם עומדים לצפות, כמו הדרכות איפור, מוזיקה, קדימונים לסרטים ועוד. הסרטונים הקצרים הראו לצופה כמה יעלה לו לצפות בסרטון רק משום שאין לו רשת אלחוטית Xfinity.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים