שתף קטע נבחר
 

וולוו S60 החדשה הגיעה. המחיר: החל מ-249 אלף שקל

יבואנית וולוו מתחילה לשווק בישראל S60 חדשה עם רשימת אבזור ארוכה ומערכות בטיחות מתקדמות, יחידת הנעה היברידית נטענת וביצועים יוצאי דופן

מאיר, יבואנית וולוו, משיקה בישראל את ה-S60 החדשה, דור שלישי לסדאן המשפחתית של היצרנית, ובעבר אחד מהדגמים הנמכרים ביותר של המותג כאן. כפי שהערכנו כבר בעת הנהיגה הראשונה ברכב לפני כחצי שנה, תג המחיר מתחיל ב-249 אלף שקל.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-S60 היא המכונית הראשונה של וולוו שמיוצרת במפעל החדש בדרום קרולינה, ארה"ב. היא מתבססת על פלטפורמת SPA העדכנית וארוכה ב-13 ס"מ (476 ס"מ), נמוכה ב-5 ס"מ (143 ס"מ) וצרה ב-1.5 ס"מ (185 ס"מ) מהדגם המוחלף. בסיס הגלגלים צמח ל-287 ס"מ (9.5 ס"מ יותר) והוא מאפשר לדברי וולוו את מרחב המחיה הטוב בקטגוריה במושב האחורי. תא המטען גדל אמנם במקצת אך עם כ-390 ליטר הוא מהצנועים בקטגוריה.

 

וולוו S60 ()
ה-S60 תשווק כאן עם שתי יחידות הנעה. גרסת T4 הבסיסית תצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 190 כ"ס המשודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שישה יחסים ב-T4 היוצאת) והנעה קדמית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות (קיצוץ של עשירית שניה), 220 קמ"ש מרביים וצריכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר בממוצע.

 

וולוו S60 ()

מעליה תוצע גרסת T8 היברידית נטענת (החל מ-290 אלף שקל) המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר כפול-מגדשים (מגדש על ומגדש טורבו) עם 303 כ"ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, ומנוע חשמלי בהספק 87 כ"ס המחובר ישירות לגלגלים האחוריים ומייצר מעשית מעין הנעה כפולה. התפוקה המשולבת עומדת על 390 כ"ס ומאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות ו-250 קמ"ש מרביים בעוד טווח הנסיעה החשמלי עומד על 50 ק"מ.


וולוו S60 ()

רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מסך מגע ("9) גדול עם צימוד, מצלמת נסיעה לאחור, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים (ב-T8 גם קירור), חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים מפוצלת, חלון שמש וחישוקי קלים ("18 ב-T4 או "19 ב-T8).

 

וולוו S60 ()

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימה אוטונומית (לרבות זיהוי הולכי רגל, רוכבי אופניים וחיות גדולות) הפועלת גם בכניסה לתנועה חוצה ולפני התנגשות חזית להפחתת עוצמת הפגיעה, שמירה על נתיב (עם התחמקות באמצעות ההיגוי מתאונה), בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ועירנות נהג, ותאורת מטריקס לד אדפטיבית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים