סיטרואן C5 איירקרוס - החל מ-149 אלף שקל לדיזל
סיטרואן מתחילה לשווק את ה-C5 איירקרוס, דגם ראשון עבורה בקטגוריית רכבי פנאי בגודל בינוני. גרסת הבנזין תשווק במחיר שיתחיל ב-160 אלף שקלים
ה-C5 איירקרוס מתבסס על פלטפורמת EMP2 משותפת לפיז'ו 3008 אך הוא בעל ממדים גדולים יותר: ארוך ב-5 ס"מ (450 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (186 ס"מ), גבוה ב-7 ס"מ (169.5 ס"מ) ועם בסיס גלגלים ארוך ב-5.5 ס"מ (273 ס"מ). מושב אחורי מפוצל לשלושה נוסעים ומתכוון למרחק (15 ס"מ לפנים-אחור) יאפשר מרחב מחיה גדול יותר מאחור. נפח תא המטען ישתנה בין 580 ל-720 ליטר בהתאם למיקום המושב האחורי.
יחידות ההנעה הן המוכרות של קונצרן - 1.5 ליטר טורבו-דיזל עם 130 כ"ס ו-1.6 ליטר טורבו-בנזין עם 180 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.6 שניות ו-188 קמ"ש מרביים בדיזל, 8.2 שניות ו-216 קמ"ש לבנזין. צריכת הדלק עומדת על 24.3 ו-17.5 ק"מ לליטר בהתאמה.
רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס מסך מגע בגודל "8 עם צימוד Appel CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות בגרסת זו כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים והתראת שטח מתים (כולל תיקון אקטיבי) וערנות נהג.
הגרסה הבכירה (175 אלף שקל לדיזל, 180 אלף שקל לבנזין) מוסיפה לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם, משטח הטענה אלחוטית לסמארטפון דלת תא מטען חשמלית, חלון שמש וחישוקי "19 קלים.