שתף קטע נבחר
 

סיטרואן C5 איירקרוס - החל מ-149 אלף שקל לדיזל

סיטרואן מתחילה לשווק את ה-C5 איירקרוס, דגם ראשון עבורה בקטגוריית רכבי פנאי בגודל בינוני. גרסת הבנזין תשווק במחיר שיתחיל ב-160 אלף שקלים

סיטרואן מתחילה לשווק את ה-C5 איירקרוס, רכב הפנאי בגודל בינוני הראשון של היצרנית בקטגוריה הפופולארית. תג המחיר מתחיל ב-149 אלף שקל לגרסת הדיזל ו-160 אלף שקל לבנזין.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-C5 איירקרוס מתבסס על פלטפורמת EMP2 משותפת לפיז'ו 3008 אך הוא בעל ממדים גדולים יותר: ארוך ב-5 ס"מ (450 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (186 ס"מ), גבוה ב-7 ס"מ (169.5 ס"מ) ועם בסיס גלגלים ארוך ב-5.5 ס"מ (273 ס"מ). מושב אחורי מפוצל לשלושה נוסעים ומתכוון למרחק (15 ס"מ לפנים-אחור) יאפשר מרחב מחיה גדול יותר מאחור. נפח תא המטען ישתנה בין 580 ל-720 ליטר בהתאם למיקום המושב האחורי.

 

סיטרואן C5 איירקרוס (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

יחידות ההנעה הן המוכרות של קונצרן - 1.5 ליטר טורבו-דיזל עם 130 כ"ס ו-1.6 ליטר טורבו-בנזין עם 180 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.6 שניות ו-188 קמ"ש מרביים בדיזל, 8.2 שניות ו-216 קמ"ש לבנזין. צריכת הדלק עומדת על 24.3 ו-17.5 ק"מ לליטר בהתאמה.


סיטרואן C5 איירקרוס ()

רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס מסך מגע בגודל "8 עם צימוד Appel CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות בגרסת זו כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים והתראת שטח מתים (כולל תיקון אקטיבי) וערנות נהג.


סיטרואן C5 איירקרוס (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

הגרסה הבכירה (175 אלף שקל לדיזל, 180 אלף שקל לבנזין) מוסיפה לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם, משטח הטענה אלחוטית לסמארטפון דלת תא מטען חשמלית, חלון שמש וחישוקי "19 קלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר בן זקן
סיטרואן C5 איירקרוס
צילום: ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים