שתף קטע נבחר

יונדאי קונה. גם היברידי, אצלנו בשנה הבאה

היצרנית הקוריאנית חשפה גרסה היברידית לרכב הפנאי הקטן, עם יחידת הנעה שמגיעה מהאיוניק. ינחת כאן ככל הנראה במהלך המחצית הראשונה של 2020

יונדאי חושפת גרסה היברידית לקונה, רכב הפנאי הקטן של היצרנית שהוצע עד כה בגרסת טורבו-בנזין או  חשמלית מלאה. לדברי היבואנית, הקונה ההיברידי יוצע בישראל במהלך שנה הבאה.

 

 

יחידת ההנעה מגיעה מהאיוניק ומשלבת בין יחידת בנזין 1.6 ליטר (105 כ"ס) למנוע חשמלי (43.5 כ"ס) עם תפוקה משולבת של 141 כ"ס. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית בלבד. הביצועים נחותים מהגרסה שמשווקת כאן (1.6 ליטר, טורבו-בנזין 177 כ"ס) עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות (3.7 שניות יותר) ו-160 קמ"ש מרביים (50 קמ"ש פחות). צריכת הדלק לעומת זאת עדיפה משמעותית – 25.6 ק"מ לליטר לעומת 17.2 ק"מ לליטר.

יונדאי קונה הייבריד ()

יונדאי קונה הייבריד ()

מבחינה עיצובית נבדלת הגרסה ההיברידית בחישוקים ("16 או "18) בעיצוב שונה ובתא הנוסעים יש בלם חניה חשמלי ואופציה למסך מגע בגודל "10.25 ("7 בגרסאות הבסיס). לרשימת אבזור הבטיחות נוספה גם בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת "זחילת פקקים" ומעקב אחרי הרכב שמלפנים, בנוסף לבלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) וערנות נהג שמוצעים כציוד תקני גם בדגם הרגיל.


יונדאי קונה הייבריד ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים