תקלה ממושכת בחוות השרתים של נטוויז'ן שיבשה את השירות ללקוחות
חברות ועסקים שמשתמשים בשרתים של סלקום נטוויז'ן חוו תקלה משעות הבוקר המוקדמות ועד אחר הצהריים. "יש לי 1,200 לקוחות שלא יכולים לעבוד מולי", אמרו לנו באחת החברות. "אנחנו יושבים במשרד ולא עושים כלום"
תקלה שיבשה את השירות ללקוחות העסקיים של סלקום: משעות הבוקר המוקדמות, לקוחות לא הצליחו לקבל גישה לשרתי החברה שממוקמים בחיפה ובראש העין. התקלה הסתיימה בשעות אחר הצהריים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
סלקום רשמה הפסד והציגה האטה בהצטרפות מנויים לסלקום TV
לקוחה: "סלקום לא מחזירה את הכסף שהיא חייבת לי"
אקו"ם: סלקום TV חייבת תמלוגים ב-11 מיליון שקל
בתי עסק שעושים שימוש בשרתים של סלקום נטוויז'ן, התלוננו כי התקלה השביתה את השירות ופגעה ביום העבודה שלהם.
מדובר בשרתים שמאחסנים אתרים ומערכות מיחשוב של חברות, תמורת תשלום לסלקום.
"האתר הרשמי של החברה שלנו, כל העבודה והאפליקציות שלנו נמצאים על השרתים האלה", אמר ל-ynet אחד מבעלי העסקים שנפגע. "לא יכולנו לגשת לשרתים. ישבנו במשרד ולא עשינו כלום".
גיא, שמחזיק בחברה לשירותי מיחשוב ברמת גן אמר ל-ynet: "יש לנו 1,200 לקוחות והם חשבו שהבעיה אצלנו. התקלה החלה ב-6:00 והיא פגעה לנו בעסקים".
לקוחה אחרת סיפרה ל-ynet: "האתרים שלי מאוחסנים בשרתים של נטוויז'ן, אני עובדת עם חברת ענק בתחום המלונות שכל התוכנה שלה הושבתה כי הכל בענן. בחברה לא מסרו לנו תשובות, רק נאמר לי שבודקים אם זו 'תקלה מקומית'".
מנטוויז'ן נמסר כי "בחוות השרתים שבה מתארחים לקוחות עסקיים, אירעה תקלה נקודתית שלא אפשרה גישה לשרותים. שירותי האינטרנט של סלקום נטוויזן אינם קשורים לחווה והם פועלים באופן מלא".