רוח הזמן: מכוניות הראלי יהיו היברידיות מ-2022
אחרי הפורמולה החשמלית ומירוצי הסיבולת, גם מפלצות הראלי יעשו בעתיד שימוש במנועים חשמליים. היחידות ההיברידיות אמורות לסייע לנהיגה נקייה במרכזי ערים ותפוקה מוגברת בקטעי דירוג
היצרניות המשתתפות באליפות העולם בראלי (WRC) יעשו שימוש במנועים היברידיים משולבי חשמל ב-2022.
אליפות העולם בראלי, מסבבי הספורט המוטורי הפופולאריים ביותר, תעבור לשימוש ביחידה משולבת חשמל מספר שנים לאחר שסבב הפורמולה 1 זכה לתחרות מפורמולה E החשמלית, ואליפות העולם במרוצי סיבולת משתמשת ביחידות דומות.
ב-FIA, פדרציית המרוצים הבינלאומית, ציינו כי האפשרות לנוע על חשמל בלבד תאפשר לרכבי המירוץ לעבור בערים מרכזיות במהלך קטעי הקישור, במטרה להנגיש את הסבב לקהל גדול מבעבר, בעוד בקטעי הדירוג האם יאפשרו למקסם את הביצועים. פירוט מלא לגבי נפח מנוע הבנזין והספק היחידה המשולבת טרם נמסר.
על מנת לאפשר את עלויות הפיתוח הגבוהות של יחידות ההנעה, פיתוח צמיגים בשנים אלו יוקפא. בנוסף ציינו ב-FIA כי יאפשרו ליצרניות לעשות שימוש במרכב זהה לדגמים הסדרתיים או במרכב מוקטן עם חלקים דומים, מה שיאפשר גם למכוניות גדולות יותר להשתתף בסבב. כיום מתמודדות באליפות העולם בראלי רק ארבע יצרניות - יונדאי, טויוטה, סיטרואן ופורד, לעומת מספר כפול מכך לפני כשני עשורים.
יונדאי i20 WRC