ניקול ראידמן רכשה קומת משרדים לחברת הפרסום שלה
אשת העסקים מתרחבת ורוכשת ב-25 מיליון שקל 900 מ"ר במגדלי הארבעה היוקרתיים של קבוצת חג'ג' בת"א. "אני רוצה להיות יותר מקניינית אופנה"
אשת העסקים ניקול ראידמן משתדרגת: כחלק ממאמצי ההתרחבות שלה בתחום הפרסום רכשה ראידמן באחרונה שטח שמשתרע על גבי קומה כמעט שלמה במגדלי הארבעה של קבוצת חג'ג' בתל-אביב.
קפה קפה במו"מ עם ניקול ראידמן לרשת חדשה
מבוז'י הרצוג עד שאול בן אדרת: בעלי הקרקעות בגוש הגדול נחשפים
הזמר עומר אדם קנה דירה במגדל בכיכר המדינה ב-15 מיליון שקל
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
על פי הערכות ראידמן השקיעה ברכישה 25 מיליון שקל. המגדלים החדשים שנמצאים ברחוב הארבעה בעיר כוללים לובי שעל עיצובו הופקד מעצב-העל ג'ורג'יו ארמאני. המשרד ישתרע על שטח של 900 מ"ר בתוספת מרפסת של 100 מ"ר עם נוף לים. בקומה מעליה היא צפויה למצוא את המיליארדר טדי שגיא שרכש ארבע קומות במגדל.
המשרד החדש של ראידמן ייחנך בחודש הבא ויכיל אולפן הקלטות, חדרי עריכה, סטודיו לפיתוח תכנים, מחלקות פרסום וקריאטיב וכמובן הפקת אירועים ויח"צ. החברה תעסיק כ-100 עובדים, חלקם מנהלי מחלקות שכבר גויסו ממשרדים בתחום.
במקביל להתרחבות בעסקי המדיה, שוקלת ראידמן למכור את בית האופנה שלה בכיכר המדינה או להופכו לבית אופנה של מותג יוקרה בינלאומי אחד בלבד.
"מיציתי את ענף האופנה. החנות שלי מציעה 67 מותגים וגזלה המון זמן קניינות ונסיעות לחו"ל ומצאתי עצמי עם אפס יצירתיות. אני רוצה להיות יותר מקניינית אופנה", אמרה ראידמן ל"ידיעות אחרונות". "אני חוזרת לשורשים. אני עובדת על הפרויקט כמעט שנתיים בליווי אנשי מקצוע מובילים בתחום. החברה תיתן מענה תחת קורת גג אחת לכל צורכי הלקוח והמותג במחיר חבילה משתלם.
"אני עוד לא חושפת לקוחות שחתמו במשרד, אבל יכולה לספר שנציע שירותים הרבה יותר רחבים מבעבר, כמו צוות פיתוח לאלגוריתמים מיוחדים לשיווק אפקטיבי ברשתות חברתיות וחממה למפתחי אפליקציות".