ניסאן וסקודה למוסך
יותר מ-6,000 בעלי ניסאן טידה יוזמנו למוסך בשל חשש לכשל בפעולת כרית האוויר בצד הנוסע. חשש לכשל בכרית אוויר התגלה גם בכמאה דגמי סקודה שונים שיוזמנו למוסך להחלפת המנגנון
קרסו, יבואנית ניסאן, תזמן למוסך 6,110 בעלי טידה שיוצרו בין השנים 2007 ל-2008 בשל חשש לתקלה במחולל הגז האחראי על ניפוח כרית האוויר בצד הנוסע ועשוי להביא לכשל בפעולתה בזמן תאונה. מהיבואנית נמסר, כי הלקוחות הרלוונטים יקבלו מכתבי זימון למוסך לצורך החלפת המחולל שתתבצע בכל אחד ממוסכי השירות המורשים ללא חיוב מצד הלקוח. משך הזמן המשוער לתיקון עומד על שעה. לקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכלל בקריאה יוכל לעשות זאת באתר האינטרנט של ניסאן או במוקד שירות הלקוחות.
קריאה נוספת היא של צ'מפיון, יבואנית סקודה, שתזמן למוסך 124 לקוחות מדגמים שונים (פאביה, ראפיד, אוקטביה, סופרב, קארוק וקודיאק) שיוצרו בין השנים 2018-2019. זאת לצורך החלפת כרית אוויר בצד הנהג, בשל חשש שלא תפעל כראוי במקרה תאונה. משך הזמן המשוער לתיקון הוא כחצי שעה ויתבצע בכל אחד ממוסכי השירות המורשים. מכתבי זימון נשלחו לבעלי הרכבים הרלבנטיים.
תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.